Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@16:33:48 GMT

محله «شهرآرا» را برای کودکان می‌سازیم

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۷۲۹۵

محله «شهرآرا» را برای کودکان می‌سازیم

 چه شد که محله شهرآرا برای اجرای طرح محله «دوستدار کودک» انتخاب شد؟  
برای انتخاب چنین محله تخصصی برای کودک یکسری فاکتورها از نظر امکانات شهری مهم است که این محله ویژگی‌های لازم را دارا بود. پس این محله با ۱۵ مدرسه، ۲ بوستان قدیمی ستارخان و شهرآرا و دسترسی‌های لازم گزینه انتخابی مناسبی بود. اکنون مطالعات و بررسی طرح در فاز نخست تمام شده و طرح در فاز اجرایی برای افزایش ایمنی و ساماندهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو بوستان نیاز به تجهیز امکانات ویژه برای کودکان شامل سرویس بهداشتی مناسب، کفپوش و تابلوهای ایمنی دارند و همچنین همه خیابان‌های این محله برای ارتقای ایمنی در حال ساماندهی تابلو، جدول‌ها معابر و نمای بصری شهر است.  
 

 آیا پروژه شاخص شهری و عمرانی دیگری در ناحیه در دست اجرا دارید؟  


بله. پروژه مهم دیگر در ناحیه ۳ ساخت مسیر دوچرخه به طول یک کیلومتر در خیابان شهرآرا از خیابان جلال آل احمد تا خیابان آرامش مهر است که بعد به خیابان ستارخان منتهی می‌شود و اکنون در حال جدول‌گذاری و ساماندهی تابلوهای مسیر است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد. ساماندهی پل‌های عابر ناحیه با کفپوش مناسب و یکسان‌سازی تابلو ۲۰ مغازه در خیابان ستارخان در فاز نخست به تازگی شروع شده است و این طرح همچنان در ناحیه با هدف زیباسازی خیابان‌ها ادامه دارد.  
 

کد خبر 566096 برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان همشهری محله کودکان منطقه ۲ بوستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان همشهری محله کودکان منطقه ۲ بوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر

به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه روز ملی کار و کارگر، جشن خانوادگی کارگران شهرداری شهرکرد در سالن ایثار برگزار شد.

بیشتر بخوانید

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

در این مراسم از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد با اهدای لوح سپاس، شاخه گل و هدیه تجلیل بعمل آمد.

سید مجتبی نوربخش در حوزه آتش نشانی، مهراب امانی، محسن فتاحی، حبیب الله شریف پور و احمد رئیسی در حوزه فضای سبز، حامد میرزایی در حوزه فرهنگی، معصومه حمزه و رضا گرجی در حوزه آرامستان، مهدی آزاد در حوزه ساماندهی مشاغل، جواد نادری در حوزه فناوری اطلاعات، حمیدرضا مردانی و بهمن یادگاری در حوزه حمل و نقل، خلیفه قریشوندی در حوزه شورای شهر، سیدمحسن موسوی در حوزه ترمینال، احمد همتیان و ولی الله اسدی در شهرداری، عباس هاشمی در حوزه نقلیه و موتوری، سیدمهدی حسینی در حوزه نگهبانی، علیرضا میرزاخانی و اسکندر قلی پور در ناحیه ۲، فرهاد اشرفی و داود محمودی در ناحیه ۳، مرتضی سلیمی و محمد امانی در ناحیه ۴ و نورالله قاسمی و سجاد قنبری در ناحیه ۱ و اسماعیل اسدی در حوره پسماند تجلیل شدند.

عکاس: بهروز محمدپور و امیرحسین یادگاری

دیگر خبرها

  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • صدای خاص رادیو خاموش شد
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران