Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:32:22 GMT

تردد روان در اکثر محورها/ ترددها کاهش داشته است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۷۴۶۱

تردد روان در اکثر محورها/ ترددها کاهش داشته است

سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وضعیت جوی اکثر محورهای استان‌ها دارای بارندگی و البته بدون مشکل است.

وی افزود: در برخی راه‌های کوهستانی گاهاً بارش پراکنده برف گزارش شده است و به همین منظور توصیه می‌شود که رانندگان مقررات کامل را رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: حجم تردد در جاده‌ها نشان از کاهش ترددها دارد و ما پیش بینی می‌کنیم با اجرای محدودیت‌های سراسری توسط مردم، ا ین ترددها کمتر هم بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی خاطرنشان کرد: ساعت ۱:۱۰ امروز در منطقه ۱۹ تهران (بلوار تندگویان) یک فقره تصادف بین دو دستگاه اتوبوس اسکانیا به دلیل عدم توجه به جلو رخ داد که دو نفر مجروح شدند. همچنین در ساعت ۲۳:۵۰، ۳۰ آبان در استان قزوین محور قزوین- زنجان ۱۰ دستگاه خودرو با هم برخورد می‌کنند که دلیل آن لغزنده بودن مسیر راه به دلیل بارش باران بوده است که البته در این تصادف اگر فاصله طولی رعایت می‌شد و رانندگان از سرعت مطمئنه استفاده می‌کردند، شاهد چنین تصادفی نبودیم.

وی با اشاره به تصادف بلوار تندگویان گفت: این تصادف به صورت زنجیره‌ای بوده اما تصادف اول بین اتوبوس و وانت رخ داده و دقایقی بعد اتوبوسی برای بردن مسافران اعزام می‌شود که در محل توقف می‌کند که در این حین اتوبوس سوم در مسیر حرکت به اتوبوس دوم برخورد کرده و این تصادف زنجیره‌ای را پدید می‌آورند.

کد خبر 5076603 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادفات رانندگی مرکز کنترل ترافیک ویروس کرونا محدودیت های کرونایی وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران سربازی گردشگری پلیس راهور قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی هوای سالم شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی متروی تهران مدارس ماندگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره

تین نیوز

تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره ۴ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هر دو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی های بین شهری بوده دچار حریق می شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می شود

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است