Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امروز- شنبه- ویدیویی از ازدحام و شلوغی در قطارهای مترو تهران در فضای مجاز دست به دست شد که به همین منظور «فرنوش نوبخت» روز شنبه در واکنش به این ویدئو منتشر شده به خبرنگار ایرنا گفت: بارها اعلام کردم که در شرایط کرونایی ۵۰ تا ۷۰ درصد میزان مسافران مترو تهران و حومه کاهش یافته اما برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی سرفاصله حرکت قطارها را تغییر ندادیم و در بعضی خطوط شلوغ از جمله یک و چهار حتی این سرفاصله ها را کم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون در خطوط یک و چهار سرفاصله حرکت قطارها سه و نیم دقیقه است و در خط ۳ نیز این سرفاصله حرکت قطارها را تا جایی که امکان داشت کاهش دادیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران می افزاید: در ساعات پیک که از ساعت ۷ تا ۹ صبح و همچنین در ساعات ۱۶ تا ۱۹ هست در برخی ایستگاه ها به ویژه در ایستگاه های تقاطعی با جمعیت مواجه هستیم که این شلوغی طبیعی است و برای رفت و آمد کارمندان صورت می گیرد.

به گفته وی، ظرفیت ناوگان مترو تهران و حومه همین قدر است و نمی توانیم واگن به ناوگان اضافه کنیم و از شهروندان تقاضا داریم که زمان سفر خود را به زمان های شلوغی موکول نکنند.

نوبخت خاطرنشان کرد که در زمان غیرپیک مشکلی وجود ندارد و ظرفیت مسافران در واگن ها مناسب است.

وی در عین حال یادآور شد بخشی از شلوغی بخاطر پیاده شدن مسافران صورت می گیرد که این جمعیت در ایستگاه های تقاطعی بیشتر به چشم می خورد و همچنین در خط ۵ مترو تهران مخصوصا صبح ها که قطار از کرج به تهران می‌رسد حدود ۹۰۰ هزار نفر مسافر دارد که زمانی این افراد از قطار خارج می شوند این جمعیت قابل توجه است.

به گزارش ایرنا، مترو تهران هفت خط اصلی دارد؛ خط یک مترو تهران از تجریش در شمال تا کهریزک در جنوب،  خط ۲ ایستگاه  مترو تهران از میدان صادقیه در غرب تهران به ایستگاه فرهنگسرا در شرق تهران، ‌ خط ۳  متر تهران از شمال  شرق تهران یعنی ایستگاه قائم و شهید محلاتی به سمت جنوب تهران یعنی ایستگاه آزادگان،  خط ۴  مترو تهران، از ارم سبز در غرب به سمت کلاهدوز در شرق تهران، ‌ خط پنج مترو تهران، از  صادقیه آغاز و به سمت گلشهر، ‌ خط ۶ مترو تهران، از شهدا به سمت دولت آباد در شهر ری و خط ۷ مترو تهران از نواب صفوی که پایین میدان توحید قرار دارد به سمت مهدیه می رود.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اخبار کنکور مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.

بهنام پاکزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران