Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمپانی متروگلدن مایر به دنبال این است که کارتون کلاسیک پلنگ صورتی را به یک انیمیشن لایو-اکشن تبدیل کند.

این شرکت سینمایی کارگردانی این کار را به «جف فاولر» کارگردان انیمیشن «سونیک خارپشت» و نویسندگی آن را نیز به «کریس برمنر» سپرده است.

تهیه‌کنندگی این فیلم توسط «لارنس میریش»، «جولی اندروز اندواردس»، «جاناتان ایریک» و «والتر میریش» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جف فاولر» انیمیشن سونیک را نیز به صورت لایو-اکشن برای کمپانی پارامونت ساخته بود که فروش بسیار خوبی قبل از همه‌گیری کرونا داشت و باعث شد تا این کمپانی را به ساخت مجدد فیلم‌های لایو-اکشن ترغیب کند.

مدیر متروگلدن مایر از ساخت این فیلم ابراز خوشحالی کرده  و گفته است که پلنگ صورتی بیش از ۵۰ سال است که در دنیا شناخته شده است.

این کاراکتر که توسط همین شرکت بزرگ سینمایی طراحی شده است توسط «بلیک ادواردز» خلق شد. این شخصیت سپس در فیلم سینمایی فرانسوی به همین نام، محصول سال ۱۹۶۴ تولید شد که در آن «پیتر سلرز» در نقش یک کارآگاه فرانسوی حضور داشت.

موسیقی به یاد ماندنی این کارتون را «هنری مانچینی» ساخت که توانست نامزد اسکار شود.

در روزهای اخیر خبر اکران فیلم لایو-اکشن تام و جری در تابستان ۲۰۲۱ نیز منتشر شد که در رسانه‌های سینمایی بسیار دیده شد. 

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1457908

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انیمیشن سینمای جهان لایو اکشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، «خاتی» نام اثر جدید فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان است که قصد دارد آن را با تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی کند.
نجفی که علاوه بر کارگردانی در مقام نویسنده فیلم‌نامه خاتی، موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی را به دست آورده است، ساخت این اثر را به‌زودی به‌عنوان سومین فیلم بلند خود آغاز می‌کند.
نجفی پیش از این ۲ اثر سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» و «اسکی‌باز» را با استفاده از مفاهیم و عناصر زندگی بختیاری‌ها به روی پرده سینما برده است که این آثار توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
این هنرمند فیلمساز علاوه بر آثار سینمایی چندین فیلم کوتاه و مستند را نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است که «خانه فاطمه کجاست؟»، «یار دوازدهم»، «خروسک» و «آخرین کوچ» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس