Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:34:08 GMT

دیلی میل: منابع امنیتی مرگ الظواهری را تائید کردند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۷۶۸۲

دیلی میل: منابع امنیتی مرگ الظواهری را تائید کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه انگلیسی «دیلی میل» با لحنی مردد به بازنشر ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر فوت «ایمن الظواهری» سرکرده القاعده اقدام کرد.

تردید از این بابت که هنوز القاعده به طور رسمی این خبر را تائید نکرده حال آنکه ظاهراً منابع امنیتی پاکستان و افغانستان خبر فوت او را بر اثر حمله آسم تائید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بار عرب نیوز مدعی شد که با برخی منابع پاکستانی و افغانستانی گفتگو کرده و آنها مرگ الظواهری را تائید کرده‌اند.

ادعای عرب‌نیوز بعد از آن مطرح شد که چند روزی است در شبکه‌های اجتماعی، اخبار مرگ سرکرده ۶۹ ساله القاعده که اصالتی مصری دارد؛ دست به دست می‌شود.

یکی از منابعی که با عرب نیوز صحبت کرده، مترجمی است که با القاعده ارتباط نزدیکی دارد. در روایت درج شده در نسخه پاکستانی این رسانه، به نقل از او، ادعا می‌شود: الظواهری در افغانستان در نتیجه حمله آسم فوت کرد چرا که تحت معاینات معمول قرار نگرفت.

منبع ادعایی دیگر، یکی از نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق قبیله نشین مجاور مرز افغانستان است. او هم مدعی است که پاکستانی‌ها از بابت مرگ الظواهری به دلایل کاملاً طبیعی اطمینان دارند.

الظواهری آخرین بار در پیام ویدئویی که به مناسبت سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر منتشر شد؛ دیده شده بود.

کد خبر 5076691 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایمن الظواهری القاعده پاکستان افغانستان ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عربستان سعودی سوریه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 روسیه جو بایدن فلسطین مناقشه قره باغ ایران افغانستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی رایگان خط‌ ۲ قطارشهری مشهد

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد از سرویس دهی رایگان در روز شهادت امام جعفرصادق (ع) خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، بهرام نکاحی در خصوص سرویس دهی قطارشهری مشهد در روز شهادت امام جعفرصادق (ع)، اظهار کرد: روز شنبه _ پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳_ سرویس دهی قطارشهری مشهد در خط ۲ به صورت رایگان خواهد بود.

وی افزود: ساعت سرویس دهی طبق روال عادی خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • سرویس‌دهی رایگان خط‌ ۲ قطارشهری مشهد
  • فیلم| حرکت غول جاده‌ های ایران به سوی کرمان
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • تائید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سفر گروسی به تهران