Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:54:15 GMT

طرح نان مهربانی در مسجد داودقلی زنجان کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۷۷۷۱

طرح نان مهربانی در مسجد داودقلی زنجان کلید خورد

حجت الاسلام ولایتی گفت: طرح نان مهربانی در مسجد داودقلی زنجان به عنوان قرارگاه جامع خانواده و مرکز فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در استان زنجان کلید خورد.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان دز زنجان اظهار کرد: مسجد داودقلی زنجان بعنوان قرارگاه جامع خانواده و مرکز فعالیت های اجتماعی وفرهنگی در استان زنجان فعالیت می کند؛ مرکزی که با رویکرد اجتماعی به دنبال احیای کارکردهای اساسی مسجد طراز اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی ادامه داد: مدیریت مسجد داودقلی با پشتوانه مردمی و جامعه نخبگانی سعی می کند با ایجاد زیرساخت های اعتماد مردم واجرای  طرح های تازه در محیط زندگی مردم به وظیفه و رسالت واقعی خود برگردد.

 

وی ادامه داد: نان مهربانی طرحی است که این روزها در جریان افتاده و استقبال خوبی نیز از سوی خیرین و نانوایی ها شده است.

 

ولایتی افزود: در هر جامعه هستند افراد شریف وآبرومندی که بنا شرایطی در زندگی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و یا افراد نیازمندی که دوست ندارند دیگران از مشکل ونیازشان با خبر شوند؛ به همین دلیل طرحی مثل نان مهربانی یک طرحی است که نیاز این عزیزان را هر چند کم با حفظ آبرو برطرف کند.

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان ادامه داد: با تلاش دوستان وکمک خیرین خیراندیش مبالغی در اختیار نانوایی های معتمد وشناسایی شده قرار می گیرد و سفارش کردیم در صورت احساس نیازمندی افراد نان را در نانوایی ها به صورت صلواتی تقدیم کنند

 

به گفته وی، این طرح در شهر زنجان اجرا می شود و برخی روستاهای محروم نیز در این طرح قرار دارند و حتی برای افراد مشخص و تحقیق شده بصورت ثابت مبالغی برای تهیه نان در نانوایی ها شارژ شده است که هر روز مقدار مشخصی نان تهیه کنند.

 

ولایتی گفت: این طرح فقط بخشی از اقدامات قرارگاه جامع خانواده در زنجان است و این قرارگاه به مرکزیت مسجد داودقلی در زمینه های مختلفی به مردم خدمت رسانی می کند که بحث تقدیم جهیزیه، آزادی زندانیان نیازمند، بسته های معیشتی ماهانه، کمک های درمانی وسلامت، ایجاد اشتغال، مشاوره های تخصصی، کمک به دانش آموزان محروم، کارهای جهادی سازندگی در مناطق محروم، برآورده کردن آرزوهای فرزندان نیازمندان، حل اختلافات خانواده ها و تکریم نیکوکاران که شبانه روز دغدغه مردم و نیازمندان را داریم و به تلاش ودغدغه خود افتخار می کنیم.

 

ولایتی در پایان ضمن قدردانی از خیرین افزود: هدف ما فقط خدمت وساختن جامعه در حد توان خودمان است و سعی می کنیم آتش به اختیار به فرمان امام جامعه با ضوابط و چهارچوب قانونی فعالیت کنیم وهمچنین از مردم عزیز می خواهیم در این طرح مردمی مشارکت کنند تا بتوانیم به وسعت و گستره این اقدامات خداپسندانه بیفزاییم.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح نان مهربانی امام جماعت مسجد داودقلی زنجان مسجد داودقلی زنجان مسجد داودقلی زنجان نان مهربانی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران

رئیس سازمان فضایی ایران از توسعه ایستگاه‌های زمینی به عنوان یکی از برنامه‌های جدی سازمان فضایی ایران خبر داد که این ایستگاه‌ها برای استفاده از ظرفیت فضا و ماهواره‌ها ضروری هستند. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، حسن سالاریه؛ رئیس سازمان فضایی ایران از بهره‌برداری فاز اول پایگاه فضایی چابهار در سال 1403 خبر داد.

سالاریه هدف از ساخت این پایگاه را دسترسی به مدارهای مختلف فضایی عنوان کرد.

وی گفت: نخستین پرتاب از این پایگاه، پرتاب ماهواره خورشیدآهنگ خواهد بود.

سالاریه همچنین از توسعه ایستگاه‌های زمینی به عنوان یکی از برنامه‌های جدی سازمان فضایی ایران خبر داد.

ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار

به گفته وی، این ایستگاه‌ها برای استفاده از ظرفیت فضا و ماهواره‌ها ضروری هستند.

رئیس سازمان فضایی ایران در خصوص آزمایشگاه‌ها و مراکز تست آزمون نیز گفت: تلاش می‌کنیم امسال این مراکز را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند