Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@04:43:26 GMT

منشا ساندویچ نشد و گل زد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۷۷۸۶

منشا دیروز زننده هر دو گل تیم گل گهر در بازی با مس رفسنجان بود. او نشان داد اگر موقعیت برای او مهیا شود مهاجم چارچوب شناسی است. 

به گزارش "ورزش سه"، خطرناک ترین سانترها برای مهاجم سانترهایی است که از کنار و به صورت مورب روی خط دفاعی ارسال می شود و در چنین وضعیتی مهاجم از بیرون به حفره ها می زند و توپ را قطع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خیلی از صحنه ها برتری عددی با تیم مدافع است اما مهاجم تیم حریف به توپ ضربه و به گل می رسد. همان کاری که منشا روی این صحنه انجام داد. در این صحنه مدافع یک و دو باید برای قطع توپ روی تیر یک مامور می شدند یا مهاجم جلو و پشت منشا به اصلاح فوتبالی ها او را ساندویچ می کردند که هیچ یک از این کارها انجام نشد و منشا گلش را زد. 

 

گل گهر با سه امتیازی که در این بازی به دست آورد 6 امتیازی شد و به صدر جدول رفت. گل های منشا یک بار دیگر نشان داد حضور یک مهاجم چارچوب شناس در ترکیب تیم تا چه اندازه می تواند در نتیجه گیری تاثیر گذار باشد. به خصوص مهاجمی که موقعیت های سخت را تبدیل به گل کند. گل گهر با زدن 3 گل در بازی با سپاهان و دو گل در بازی با مس رفسنجان نشان داد با اندیشه های تهاجمی به دنبال ماجراجویی در فصل جاری است و منشا بهانه خوبی برای رسیدن به هدف های از پیش ترسیم شده است. به خصوص با این گل هایی که می زند.

 

گادوین منشا گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گادوین منشا گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرارسلان مطهری مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که نیم فصل از استقلال جدا شد و به جمع‌ سرخ‌پوشان پیوست چهره ویژه بازی این هفته دو تیم است.

مطهری که سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از مهاجمان محبوب هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود، همواره با شادی گل خاص خود که ادای گیتار زدن درمی‌آورد مورد توجه بوده و حالا او قبل از رویارویی با استقلال بار دیگر این شادی را به نمایش گذاشته است.

باشگاه تراکتور در فاصله باقیمانده تا دیدار با استقلال از پوستر جالب خود برای این بازی رونمایی کرده که تصویر مطهری روی آن قرار دارد. مهاجم باتجربه سابق استقلال در این تصویر لبخندی زیبا بر لب دارد و شادی گل معروف خود که ادای گیتار زدن است را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!