Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه مراسم یوم الله نهم دی از جمله رویداد‌های مهم در حفاظت از انقلاب است گفت: توقع داریم در نهم دی مراسم میدانی با رعایت دستورات بهداشتی داشته باشیم و برخورد ۱۳ آبان تکرار نشود.

خبرگزاری میزان - صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان ورامین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم پیش رو تا پایان سال در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید محسن محمودی گفت: در ۱۳ آبان تمام شرایط و هماهنگی‌ها صورت گرفته بود، اما ستاد ملی کرونا با انجام این مناسبت ملی مخالفت کرد و ما مطیع امر رهبری معظم در خصوص همکاری با این ستاد هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: از نحوه اعلام ستاد کرونا به شدت گله مندیم و جا داشت در ایران اسلامی با توجه به اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) مراسم میدانی ۱۳ آبان انجام می‌شد، که جای بحث و تامل دارد.

محمودی به مناسبت‌های پیش رو تا پایان سال اشاره داشت و گفت: یاد و خاطره سردار بزرگ جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و در طول سال همه مناسبت‌ها با نام و یاد او مزین بود، اما در سالگرد شهادت این بزرگوار باید بصورت ویژه همه پای کار بیایند.

وی ادامه داد: مراسم یوم الله نهم دی از جمله رویداد‌های مهم در حفاظت از انقلاب است و این روز و بررسی ابعاد شکل گیری آن باید گرامی و تبیین شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران به نقش ویژه مردم شهرستان ورامین در نهم و دهم دی ماه سال ۸۸ اشاره داشت و بیان کرد: در فتنه سال ۸۸ همه کشور بر علیه فتنه گران به پا خاستند، اما به گواه بزرگان و حتی دشمنان نقش مردم ورامین بخاطر پیاده روی از شهر خودشان و حضور کفن پوش مقابل بیت مقام معظم رهبری و اعلام تجدید بیعت و مقابله با فتنه گران مانند نگین انگشتر در این رویداد بزرگ درخشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: توقع داریم در نهم دی مراسم میدانی با رعایت دستورات بهداشتی داشته باشیم و برخورد ۱۳ آبان تکرار نشود.

وی ادامه داد: الان فعالیت در حوزه فضای مجازی یک ضرورت و واجب است، ولی قطعا برنامه میدانی باید پیش بینی شود و همه دلسوزان بدانند نباید علَم و پرچم مناسبت‌های انقلاب روی زمین بماند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین تعطیلی مناسبت‌ها و برنامه‌های مذهبی را مایه تاسف دانست و تصریح کرد: اگر تجمع میدانی، نماز جمعه، راهپیمایی و هیئت تعطیل است ابزار تبلیغی و فرهنگی با شیوه‌های نوین و به روز به همگان با پیام آن‌ها منتقل شود و از صاحبنظران می‌خواهیم شیوه‌های جدید خود را در این رابطه اعلام کنند.

محمودی در پایان به یک رویداد بزرگ و تاریخی شهر ورامین در دهم دی ماه سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و گفت: دی ماه سال ۱۳۵۷ در خیابان شهدا سه جوان مدافع اسلام و حقانیت در مقابل ظلم شاهنشاهی علیه مردم، در تظاهرات مردمی شهید شدند و دهم دی و سالگرد شهادت سه شهید ورامینی نیز جزء برنامه‌های مهم است و باید گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید:  لغو مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در سراسر استان تهران/ گلایمندی از ستاد ملی کرونا

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید محسن محمودی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مناسبت ها ۱۳ آبان نهم دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود