Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطیفی در آستانه هفته بسیج به تشریح برنامه های رسانه استانی در این ایام پرداخت و گفت: این برنامه ها با رویکرد تبیین دستاوردهای بسیج تهیه و پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: همزمان با سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل نهاد مقدس بسیج که درطول حیات پربرکت خود منشاء خدمات عظیمی در حوزه های مختلف بوده است صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه هایی را آماده پخش نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید محسن لطیفی در خصوص برنامه های شبکه اشراق توضیح داد: معاونت سیما در ویژه برنامه " حال استمراری" که در 7 برنامه 25 دقیقه ای تولید شده، یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان پیشکسوت هشت سال دفاع‌مقدس را در قالب مستند گزارشی پخش می کند.

 

همچنین برنامه های روتین شبکه اشراق، طبق برنامه ریزی صورت گرفته میزبان اقشار مختلف بسیج خواهند بود.

 

برنامه زنده زنجانا سلام با دعوت از اقشار مختلف بسیج و انجام مصاحبه و تهیه گزارش فعالیت های بسیج در شهرستان ها در خدمت این عزیزان خواهد بود.

 

لطیفی تصریح کرد: کلام امام و رهبری با موضوع فرهنگ بسیج، حضور شاعران بسیجی در برنامه، معرفی کتب مرتبط با بسیج و مصاحبه با فعالان بسیجی در عرصه های کار، تولید و سازندگی از آیتم های مختلف این برنامه می باشد.

 

جنگ شبانه شبکه اشراق، گجه لر هم به مناسبت آغاز هفته بسیج به شکل ویژه به مدت یک هفته به این مناسبت می پردازد. گفتگوی صمیمانه با بسیجیان فعال در حوزه های علمی و فرهنگی، سرود ها و وله های مرتبط با فرهنگ بسیج، مصاحبه مردمی، بسیج و رونق تولید و کارکرد بسیج در کنترل همه گیری بیماری کرونا و شکل گیری کمک های مومنانه از آیتمهای این برنامه است.

 

برنامه زنده خانواده هم با دعوت از زوج های بسیجی، به تبیین برکات زندگی بسیجی وار در سطح خانواده ها خواهد پرداخت.

 

رئیس رسانه استانی افزود: سایر برنامه‌های زنده وتولیدی سیما هم به فراخور موضوع به دو مناسبت مهم خواهند پرداخت؛ تامین و پخش سیما هم 5 فیلم بلند سینمایی با موضوع بسیج، سریال معراجی ها، مستند سازندگی بسیج، بیانات رهبر معظم انقلاب در قالب برنامه امین امت و پخش سرود و نماهنگ را تقدیم بینندگان شبکه اشراق خواهد کرد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص برنامه های شبکه استانی صدا گفت: معاونت صدا هم در10 برنامه65 دقیقه ای ترکیبی-نمایشی با عنوان «ایثار مکتبی» با تشریح فعالیت های علمی ، فرهنگی و جهادی بسیج، بسیج و رونق تولید ملی، گزارش مردمی و اعلام برنامه های هفته بسیج توسط معاونت فرهنگی سپاه همراه شنوندگان خواهد بود.

 

لطیفی اضافه کرد: ویژه برنامه « مدرسه عشق » هم با مشارکت سپاه انصار المهدی(عج) به بررسی فلسفه تشکیل نهاد بسیج و برکات آن در تاریخ انقلاب می پردازد و سایر یرنامه های رادیو زنجان مانند سلام زنجان، خانواده، جوان، دانیشیخ و نمایش های ویژه ی(یاشا بسیج)  شنوندگان را همراهی خواهدکرد.

 

مدیرکل مرکز درباره برنامه ریزی بخش های خبری هم توضیح داد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز در قالب هفت گزارش ویژه خبری،2 گفتگوی خبری زنده، پوشش رویدادهای هفته بسیج در تمام نقاط استان، پوشش خبری رزمایش های کمک مومنانه، گزارش ویژه نخبگان بسیجی و اخبار ارسالی به خبرگزاری صدا و سیما، رویدادهای خبری هفته بسیج را منعکس خواهد نمود.

 

وی افزود: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید30 ویدئو با موضوع بسیج، پنج مورد پوستر، سه اینفوگرافیک، 10موشن گرافیک و سه مورد پادکست، در کنار بازنشر برنامه های مرتبط شبکه استانی به استقبال هفته بسیج خواهد رفت.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های بسیج هفته بسیج صدا و سیمای مرکز زنجان صدا و سیمای مرکز زنجان شبکه اشراق صدا و سیما هفته بسیج برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح فعالیتهای بسیج سازندگی در استان به برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته بسیج پرداخت و گفت: در هفته بسیج سازندگی بیش از ۷۰ برنامه داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ حسن رضایی در نشست با اصحاب رسانه گرامیداشت یاد و نام شهدا و تبریک هفته معلم، اظهار کرد: آموزش و پرورش می‌تواند تمدن‌ساز باشد، یکی از پایه‌های تمدنی آموزش و پرورش است. معلمان در جامعه نقش انبیاء را دارند که سرمنشأ خیر و برکت برای جامعه هستند.

وی به 17 اردیبهشت و تشکیل بسیج سازندگی در سال 1379 پرداخت و افزود: بسیج سازندگی با تفکر جهادی در بخش عمرانی، فرهنگی، جهادی و… در شهر و روستا خدمت‌رسانی دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های بسیج سازندگی در این هفته پرداخت و گفت: در هفته بسیج سازندگی بیش از 70 برنامه داریم. استان ما بیش از 10 درصد آب‌های کشور را تأمین می‌کند، ولی چون نتوانستیم بهره کافی را ببریم امروز تأمین آب شرب برای روستاهای کهگیلویه و بویراحمد یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌ها است. در همین راستا با همکاری آب و فاضلاب حدود 120 روستا آب شرب آنها تأمین و هم‌اکنون در روستاهای شهرستان باشت و بهمئی در حال آبرسانی هستیم.

وی با بیان اینکه آب‌رسانی یکی از اولویت‌های مهم است، تصریح کرد: طرح آبخیزداری برای کشاورزی با همکاری دولت از طریق انعقاد قرارداد جهت موضوعات کشاورزی دنبال شده‌ است.

رضایی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا، خاطرنشان کرد: دو هزار شهید در کهگیلویه و بویراحمد داریم که دو هزار جهیزیه هر یک با نام یک شهید توزیع می‌شود که هم‌اکنون یک‌هزار جهیزیه تقدیم شده و تا پایان کنگره و شهریورماه یک‌هزار مورد دیگر هدیه داده می‌شود. در ایام نوروز بیش از پنج گروه جهادی برای سیل سیستان و بلوچستان اعزام شد و بیش از 30 باب منزل، 30 میلیارد اقلام مختلف روغن، برنج وسایل گرمایی و سرمایشی، پتو و ایزوگام نیز ارسال شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 85 گروه جهادی با بیش از 500 عضو در ایام نوروز به مدت 10 روز با خدمات مختلف آموزشی، عمرانی، پزشکی و دندانپزشکی در مناطق مختلف استان حضور داشتند. توزیع 200 هزار افطاری از طریق خیرین، اجرای طرح شهید عجمیان برای مدارس و دانش‌آموزان و کمک به ترمیم مدارس، برگزاری انتخابات مجمع جهادگران شهرستان که از بین گروه‌های جهادی انتخاب و نماینده مجمع از بین آنها انتخاب و در مجمع کشوری معرفی و تصمیم‌سازی می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه در زمینه کمک‌های مؤمنانه 306 دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان محروم توزیع شد، خاطرنشان کرد: 2115 بسته لوازم تحریر، 16 هزار بسته معیشتی، آزادی 30 زندانی غیرعمد، معرفی برترین‌های جهادی، سرکشی مداوم از گروه‌های جهادی، کاشت بیش از 57 هزار نهال مثمر و غیرمثمر در سطح استان در راستای فرامین رهبری معظم انقلاب برای کاشت چهار میلیارد در یک سال که حدود یک میلیون نهال سهم بسیج سازندگی سپاه فتح و تاکنون بوده که حدود 57 هزار کاشت و آماده واگذاری درخت غیرمثمر هستیم.

وی به راه‌اندازی 708 صندوق خرد و خانگی با 82 تعاونی که تسهیلات به خانواده‌ها پرداخت می‌کنند اشاره کرد و گفت: تعداد اعضای صندوق بیش از 31 هزار نفر هستند و در بحث تسهیلات آموزش و حمایت داریم که مبلغ 150 میلیون تا 300 میلیون تومان است و اگر طرح توجیهی باشد تا چهار میلیارد تومان پرداخت می‌شود و این پرداخت در حوزه کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، خیاطی و همه بخش‌ها را شامل می‌شود. بیش از هفت هزار فقره وام اشتغال داشتیم که بخشی از آنها در حوزه جهاد روشنایی و پنل روشنایی با 71 مورد در شهرستان بویراحمد توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عمرانی علاوه بر آبرسانی تکمیل پروژه‌های دولت با تعداد 10 مورد مصلی، تکمیل فاز کتابخانه چرام و لیکک، تکمیل چمن مصنوعی، تشکیل اورژانس بین جاده‌ای در موشمی و زیلایی، حدود 50 پروژه و خاک‌برداری، تکمیل فرهنگ‌سرای لنده، پایگاه سلامت مادوان، تکمیل آب شرب حدود 261 کیلومتر، احداث یک باب پمپاژ آب و آبرسانی به 122 روستا انجام شد.

رضایی با بیان اینکه دهستان سیوکی بیشترین اعزام رزمنده به دفاع مقدس را داشته است،گفت: در این دهستان پروژه‌های مختلفی از جمله آب‌رسانی، زمین چمن مصنوعی انجام شده و تا پایان کنگره شهدا خدمت‌رسانی ادامه دارد و همچنین در ده برافتاب، دیشموک، دیل، گچساران خدمات ویژه‌ ای ذیل برنامه ملی کنگره شهدا خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم