Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مار شاه‌کبرا در شمال‌غرب هند این مرد را که «ایان جونز» نام دارد، نیش زده است. او اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است؛ مار شاه‌کبرا، درازترین مار سمی جهان محسوب می‌شود.

ایان جونز که پیش از این در بخش بهداشت و درمان فعالیت می‌کرده، طی ماه‌های گذشته مسئول یک شرکت فعال در بخش امور اجتماعی در هند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر این مرد بریتانیایی به رسانه‌ها گفته است که خانواده ایان جونز به دلیل ابتلای پدرش به ویروس کرونا نگران حال او بودند. او افزود که برای خانواده ایان جونز با توجه به ابتلای قبلی پدرش به بیماری‌های مالاریا و تب دنگی و اخیرا کووید-۱۹، خبر بستری‌شدن او به دلیل نیش مار شاه‌کبرا «باور نکردنی» است.

سم مار شاه‌کبرا اغلب بر سیستم عصبی بدن انسان تأثیر می‌گذارد و به همین دلیل منجر به درد شدید، اختلال در بینایی، سرگیجه، خواب‌آلودگی و در برخی موارد فلج کامل می‌شود. تخمین زده می‌شود که بین ۵۰ تا ۶۰ درصد از افرادی که مار شاه‌کبرا آن‌ها را می‌گزد، جان خود را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید

دختر جوان: خواستگارم در حد مرگ مرا کتک می‌زند و با انتشار فیلم سیاه مرا تهدید می‌کند

پسر ایان جونز اظهار امیدواری کرده که نابینایی و فلج بدن پدرش «موقتی» باشد. گروهی از همکاران این مرد بریتانیایی کارزاری اینترنتی را برای کمک به هزینه درمان او راه‌اندازی کرده‌اند.

تب دنگی یک بیماری ویروسی و استوایی است که بر اثر نیش پشه منتقل می‌شود.

منبع: شهروند

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث تب دنگی بیماری کرونا مارگزیدگی مار شاه کبرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟