Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته یک نظرسنجی به راه انداخت تا با آراء کاربرانش بهترین بازیکن هفته قاره کهن در رده ملی را انتخاب کرد.

در این نظرسنجی کاوه رضایی و وحید امیری با درخشش در دیدار دوستانه تیم ملی ایران با بوسنی در لیست نامزدها حضور داشتند. در نهایت در این نظرسنجی این دو بازیکن نتوانستند به این عنوان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی التاماری بازیکن تیم ملی اردن در این نظرسنجی با کسب 43 درصد آراء بهترین بازیکن هفته آسیا در رده ملی شد. مهند علی مهاجم تیم ملی عراق با کسب 41 درصد آراء در رده دوم ایستاد. وحید امیری با کسب 6 درصد آراء در رده سوم قرار گرفت. کاوه رضایی در این نظرسنجی یک درصد رای آورد.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کاوه رضایی وحید امیری تیم ملی ایران تیم ملی ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا کاوه رضایی وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است

امیر سرتیپ «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس که در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، با اشاره به اهمیت راهبردی دریا اظهار کرد: در قرآن کریم بار‌ها بار‌ها نام «بحر» آمده است و همین موضوع، گویای اهمیت دریا است.

وی با اشاره به اهمیت خلیج فارس افزود: خلیج فارس بزرگ‌ترین گذرگاه انتقال انرژی جهان است و بیش از ۳۰ درصد انرژی جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند؛ بنابراین توجه به دریا و بهره‌برداری از ظرفیت‌های غنی آن می‌تواند موجب پیشرفت‌های بسیار قابل توجه برای کشورمان شود.

امیر خواجه‌امیری گفت: دریا، منبع قدرت و ثروت است و کشور‌هایی که به دریا راه دارند، منابع غنی قدرت و ثروت را دارند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تاکید کرد: امنیت خلیج فارس به دلایل گوناگون از جمله دربرگیری بیش از ۸۰ درصد تجارت کشورمان، صادرات نفت و… از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بار‌ها بر اهمیت خلیج فارس برای ملت ایران و ملت‌های منطقه، تاکید داشته و دارند.

امیر خواجه‌امیری گفت: ویژگی دیگر خلیج فارس که به این منطقه اهمیت می‌بخشد، سهولت حمل و نقل در آن است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان