Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@22:45:32 GMT

پیروانی علیه پیروانی؛ صنعت نفت با ایده جدید

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۸۰۸۳

پیروانی علیه پیروانی؛ صنعت نفت با ایده جدید

رویداد۲۴  بدون شک صنعت نفت در بازی امروز برای پرسپولیس حریف ناشناخته خواهد بود به این دلیل که می تواند بر خلاف دیدار با پیکان از همه نفراتش استفاده کند و به نوعی می شود گفت ترکیب صنعت نفت در بازی با پرسپولیس ترکیب دگرگون شده ای به نسب بازی با پیکان خواهد بود.

هم چنین ممکن است ایده های تاکتیکی تیم صنعت نفت برای این بازی تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت نفت در بازی با پیکان با شیوه 2-4-4 بازی کرد اما در این بازی صنعت نفت به نظر می رسد با ایده 1-3-2-4 بازی خواهد کرد. یعنی کمی عقب خواهد نشست تا با دفاع و ضد حمله به دروازه حریف نزدیک شود و به گل برسد. 

حضور امیر حسین پیروانی روی نیمکت صنعت نفت به عنوان دستیار اول سیروس پورموسوی نیز در نوع خود جالب خواهد بود. او باید همه تلاش خود را برای شکست تیم برادر یعنی افشین پیروانی بکار گیرد که به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم پرسپولیس می نشیند.

بیشتر بخوانید: پیروانی: بازی سختی در انتظار پرسپولیس است

جالب اینکه در گذشته هم تیم های تحت هدایت امیر حسین پیروانی و هم تیم های تحت هدایت سیروس پورموسوی با این ایده نتایج خوبی گرفتند. امیر حسین پیروانی با شیوه مورد اشاره به همراه تیم ملی جوانان به جام جهانی صعود کرد و سیروس پورموسوی هم با این ایده در تیم استقلال خوزستان با عنوان دستیار عبدالله ویسی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد.

هر چند سرمربی تیم صنعت نفت بازی با سیستم 2-4-4 را بیشتر دوست دارد. اما بازی با پرسپولیس به او اجازه بازی با چنین شیوه ای را نمی دهد به این دلیل که حریف مهره های با کیفیت تری در اختیار دارد و در گردش توپ بهتر عمل می کند و اگر صنعت نفت به تیم حرف فضا بدهد براحتی نتیجه بازی را واگذار خواهد کرد.

منبع: ورزش سه لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، افشین پیروانی ، لیگ برتر سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 افشین پیروانی لیگ برتر ویلموتس صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم