Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فکری در تیم‌هایی که بوده بیشتر تدافعی بازی کرده است، اما اینجا استقلال است و هوادار گل می‌خواهد.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: استقلال در این دیدار بد بازی کرد، هیچ برنامه‌ای در این تیم دیده نشد در حالی که بازیکنان جدید هم رسیده بودند، اما دیدیم استقلال بازی خوبی را ارائه نکرد و مستحق شکست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فولاد تیم بسیار خوبی است و خیلی با انگیزه در این دیدار ظاهر شد. بازیکنان این تیم جنگندگی زیادی داشتند در طول بازی هم از بالا پرس می‌کردند و کار را برای استقلال سخت کرده بودند و استقلال هم برای خروج از این پرس سنگین فولاد هیچ برنامه‌ای نداشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: حسینی روز خوبی را تجربه نکرد شاید اگر تیم عقب بود دیاباته وارد زمین می‌شد و روند بازی تغییر می‌کرد، اما نمی‌دانم چرا کادرفنی استقلال دست به تعویض نزد. بازیکنان جدیدی هم که به تیم اضافه شدند، می‌توانستند در این دیدار به تیم کمک کنند.

فلاحت‌زاده در پایان گفت: فکری در تیم‌هایی که بوده بیشتر تدافعی بازی کرده است، اما اینجا استقلال است و هوادار گل می‌خواهد. اینکه از دقیقه ۶۷ برای حفظ نتیجه تعویض انجام شود اشتباه است. شاید اگر جای دانشگر، دیاباته به زمین وارد می‌شد بهتر بود. به نظرم کادرفنی استقلال باید پاسخگوی هواداران بابت این شکست باشد.

بیشتر بخوانید: نکونام؛ شکست‌نا‌پذیر مقابل استقلال

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال فولاد فلاحت زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فولاد فلاحت زاده فلاحت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام