Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@18:26:21 GMT

بحث وحدت را مسئله راهبردی و ضروری نمی‌بینم/ اگر طرف مقابل ما قوی نیست، چرا باید وحدت کنیم؟ باید رقابت کنیم/یکی از هنرهای جریان اصلاح‌طلب این است که در بازی رسانه‌ای با سرعت، میدان را عوض می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۸۲۶۶

بحث وحدت را مسئله راهبردی و ضروری نمی‌بینم/ اگر طرف مقابل ما قوی نیست، چرا باید وحدت کنیم؟ باید رقابت کنیم/یکی از هنرهای جریان اصلاح‌طلب این است که در بازی رسانه‌ای با سرعت، میدان را عوض می‌کند

به گزارش صدای ایران، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در برنامه هزار در چهار صدای ایران، اظهار داشت:بستگی دارد به اینکه شرایط کشور در حوزه سیاسی به کجا کشیده شده باشد، من این بحث وحدت را یک مسئله راهبردی و ضروری نمی‌بینم.
وی افزود: مثلاً ما می‌خواهیم وحدت کنیم در مقابل متحد قوی وحدت کنیم به این شکل خوب است، اما براساس یک سری چهارچوب‌ها وحدت کنیم، اما اگر طرف مقابل ما قوی نیست، چرا باید وحدت کنیم؟ در این حالت باید رقابت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم گفت: در جریان اصولگرایان کشور هم افکار متفاوتی وجود دارد و خیلی خوب است که باهم رقابت کنند، قبلاً هم سابقه داشته و با همدیگر رقابت هم کرده‌اند و هیچ مشکلی هم نبوده است، ما باید ببینیم جریان و مسیر حرکت کشور به کجا می‌رود؟ چه کسانی کاندید هستند؟ چه کسانی کاندید نیستند؟   عنابستانی افزود: این استراتژی وحدت برای یک موقعیت خاص است، اما من معتقد هستم که هم کاندیدای جریان اصولگرا هم کاندیدای جریان اصلاح‌طلب در دوره‌های آینده کاندیدای قوی خواهند بود.
استاندار سابق چهار محال و بختیاری گفت: هرچند که جریان اصلاح طلب با توجه به حمایتی که از آقای روحانی کرده و دولت آقای روحانی به شدت ضعیف عمل کرده که به نظر بنده به طور کامل پایگاه اجتماعی خود را از دست داده، ولی یکی از هنر‌هایی که جریان اصلاح‌طلب به خوبی دارد و می‌تواند با استفاده از رسانه‌ها انجامش دهد و قبلاً هم انجام داده این است که در بازی رسانه‌ای با سرعت، میدان را عوض می‌کند و می‌تواند واقعیت‌ها را جور دیگری جلوه دهد.
وی در آخر افزود: من امیدوارم که خود مردم با مشاهده وضع فعلی حتما درس بگیرند و همانطور که مقام معظم رهبری گفتند به یک دولت جوان و انقلابی رای بدهند و از آقای احمدی نژاد هم خبری ندارم.
ویدئو گفتگوی صدای ایران با علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در برنامه ۱۰۰۰ در ۴ را در ادامه ببینید:

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: هزار درچهار صدای ایران انتخابات ریاست جمهوری اصلاحات احمدی نژاد روحانی اقتصاد جریان اصلاح طلب وحدت کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم

به گزارش "ورزش‌ سه"، سالار آقاپور در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم قهرمان شویم و دل مردم عزیز را شاد کنیم. مردم و خانوادهایمان ما را دعا کردند و انرژی مثبت می‌فرستادند و توانستیم با قهرمانی دل آنها را شاد کنیم. این شادی که به قلب مردم هدیه کردیم چیز خاصی نیست، اما در این شرایط حداقل یکی دو ساعت توانستند به خاطر قهرمانی ما شاد باشند.

ویدئو: 331384

وی در مورد قدرت‌های نوظهور فوتبال آسیا و سنگینی وظایف فوتبالیست‌ها نسبت به گذشته، خاطر نشان کرد: بله، نسبت به سال‌های قبل که بازی‌ها را با نتیجه 10 بر یک یا 15 بر یک تمام می‌کردیم، کار سخت شده است. دوران آن بازی‌ها دیگر تمام شد، دیگر همه کشورهای آسیا فوتسال و دفاع کردن را بلد هستند. شما دیدید که ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی حذف شد. حتی تیم‌هایی که کسی فکرش را نمی‌کرد، توانستند از مرحله گروهی صعود کنند. خدا را شکر که افغانستان هم به جام جهانی صعود کرد. از این به بعد کار سخت‌تر می شود. خدا را شکر ایران با قدرتی که از گذشته داشته و همدلی که میان بازیکنان وجود دارد، بتوانیم از این به بعد هم نتایج خوبی بگیریم.

ستاره تیم ملی درباره مسابقات جام جهانی هم گفت: با بازگشت حسین طیبی که بازیکن مصدوم ما در این جام بود؛ اما حضورش خیلی تأثیرگذار است، همچنین  با این کادر فنی و بازیکنان متحدی که داریم، تیم را در فینال جهان می‌بینم.

وی راجع به مصدومیت حسینی طیبی هم صحبت کرد: جای حسین خالی بود. او کاپیتان دوره قبل و بازیکنان مؤثر تیم ملی بود و با بازگشتش در جام جهانی به ما کمک می‌کند.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد دلیل حذف ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال، تأکید کرد: سال انتخابی جام جهانی سال سختی است. به نظرم ژاپن آنجایی که فکرش را نمی‌کرد بازی‌ها را باخت و مساوی کرد که همین عامل حذفش شد. همه تیم‌ها روبه‌روی ژاپن به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی بازی می‌کردند، اما این تیم آنها را دست‌کم گرفت و حذف شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود