Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تهیه کننده تلویزیون گفت: در برنامه شکلات تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی موضوع زندگی در حاشیه شهر‌ها و ایجاد شرایط تحصیل و مهارت آموزی به کودکان کار و خیابان را می‌بینید. مجتبی احمدی در گفتگو با خبرگزاری میزان پیرامون موضوع برنامه این هفته «شکلات تلخ» گفت: در برنامه شکلات تلخ این هفته موضوع زندگی در حاشیه شهر‌ها و ایجاد شرایط تحصیل و مهارت آموزی به کودکان کار و خیابان را می‌بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

تهیه کننده این برنامه‌ی تلویزیونی در این باره ادامه داد: در برنامه گذشته  عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مهمان برنامه شدند که با بررسی داستان زندگی مهاجران به کلان شهر‌ها کار به نامه نگاری با رییس جمهور کشید که با دستور وی شرایط برای کمک به آسیب دیدگان حوزه‌ی مهاجرت، کودکان کار و خیابان و ... مهیا شد.

کارگردان مستند شکلات تلخ افزود: در این برنامه با نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، دکتر سعید آرام رییس بهزیستی شهرستان تهران و خانم اشرف اردشیری که در حوزه‌ی مدرسه سازی و مهارت آموزی به کودکان و نوجوانان در استان البرز فعالیت دارد گفتگو کرده ایم و با سالار محمدی شهردار شهر سروآباد استان کردستان دلایل مهاجرت فارغ التحصیلان را به تحلیل نشستیم.

تهیه کننده این برنامه تلویزیونی خاطرنشان کرد: در برنامه روز شنبه در گفتگو با نوجوانان موفق و فاصله گرفته از دنیای آسیب در استان البرز مسیر موفقیت چند نوجوان را که بعد از ادامه تحصیل این روز‌ها در دانشگاه به حرفه‌های آینده دار فکر می‌کنند را بررسی کردیم.

گفتنی است برنامه شکلات تلخ که روز‌های شنبه و سه شنبه حوالی ساعت ۱۳:۲۰ و روز‌های یک شنبه و چهارشنبه بعد از اخبار بامدادی روی آنتن می‌رود موضوع کودکان کار و خیابان، زندگی مهاجرین در حواشی کلان شهر‌ها مهارت آموزی و ایجاد شرایط تحصیل بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شکلات تلخ رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شکلات تلخ رسانه ملی کودکان کار و خیابان مهارت آموزی شکلات تلخ شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مستند مسابقه دِلیران شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸ از شبکه نهال پخش و روز بعد ساعت ۱۴ بازپخش می‌شود.
 این مسابقه رقابت بین نوجوانان در اقلیم‌های جنگل، کوهستان و دریاست که باید بدون امکانات و حمایت، مسیر درست را بپیمایند.
برنامه «دخل و خرج» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۰۰ از رادیو صبا پخش می‌شود.
راهکار‌های ایجاد کسب و کار با سرمایه‌های اندک و مدیریت مالی از موضوع‌های این برنامه گفتگو محور است.
همچنین زیست رو سه شنبه‌ها ساعت ۲۰ از رادیو سلامت پخش می‌شود.
پرسش درباره محیط زیست موضوع این مسابقه است؛ و مجموعه مستند ماشین آلات خارق العاده تونی رابینسون، هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار پخش و ساعت‌های ۷ و ۱۶ روز بعد تکرار می‌شود.
این مجموعه محصول سال ۲۰۲۳ داستان فردی است که برای معرفی غیر معمول‌ترین ماشین‌ها و وسایل نقلیه که مبتنی بر فناوری روز هستند به دور دنیا سفر می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف