Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده و نویسندگی سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری در جنگل سی سنگان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جنگل سی سنگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار انتخاب بازیگران ادامه دارد.
این سریال تلویزیونی با داستانی اجتماعی به قلم سعید جلالی برای نوروز 1400 آماده می‌شود.
علیرضا نجف زاده که مجموعه طنز «زوج یا فرد» را نیز در کارنامه خود دارد، این بار حمید لولایی و مرجانه گلچین را با خود به جنگل‌های شمال برده است تا چالش‌های یک خانواده ایرانی را در داستانی نو به تصویر بکشد.
با اتمام سکانس‌های شمالی، گروه به تهران باز می‌گردند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه مجموعه را در تهران تصویربرداری کنند.
سریال بوتیمار که برای نوروز 1400 شبکه سه سیما مراحل تصویربرداری خود را می‌گذراند، مجموعه‌ای شاد و سرگرم کننده است که با نگاهی به رویدادهای اجتماعی و اقتصادی کشور تولید می‌شود.
علاوه بر حمید لولایی و مرجانه گلچین، هدایت هاشمی نیز در این سریال ایفای نقش می‌کند. سامی غریبی بازیگر خردسالی است که با بوتیمار به تلویزیون می‌آید. اما تا روزهای آتی چند بازیگر اصلی دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.
در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: 《بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند. بوتیمار همیشه نگران فرداست.》
برخی از عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:
تهیه کننده؛ مهران مهام، نویسندگان؛ سعید جلالی، آرمان صبوری و شهاب عباسی، کارگردان؛ علیرضا نجف زاده، مجری طرح؛ مسعود انتظاری، مدیر برنامه ریزی؛ مجتبی خادم زاده، مدیرتصویربرداری؛ فرزام گل سفیدی، مدیرصدابرداری؛ امیرشاهوردی، طراح چهره پردازی؛ شهرام خلج، تدوین؛ حسین آرمان، طراح صحنه و لباس؛ قاسم ترکاشوند، دستیاراول کارگردان؛ امیر سلیم خانی، دستیار کارگردان؛ فرید یوسف پور، منشی صحنه؛ فرحنازخسروآبادی، مدیر تولید؛ مهدی رجبی، مشاور رسانه ای؛ مجتبی احمدی، تصویربردار دوم؛ مرتضی صدیقی، عکاس، فیلمبردارپشت صحنه؛ مهدی قاسمی، مدیر تدارکات؛ کامران نژاد آریا، مدیر صحنه؛ میلاد امامی.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمید لولایی علیرضا نجف زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان

هم‌زمان با برگزاری یادواره ۶ شهید دانشجو معلم پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان که باحضور سردار علیپور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان واقع در سالن آمفی تئاتر امور پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از عوامل این دانشگاه انجام شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین گراوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه امور پردیس‌ها، احمد حقی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان، دکتر رسول فرج‌الهی معاونت هماهنگی این دانشگاه و دیگر روئسای اداره و واحدهای تابع برگزار شد؛ آقای مجتبی رضائیان به سمت رئیس اداره نظارت ارزیابی عملکرد امور پردیس‌های لرستان منصوب و از زحمات دکتر کریم جوزایی که در این مسئولیت فعالیت داشته اند تقدیر شد.

در ادامه آقای پرویز وفایی پور به‌عنوان مسئول دبیرخانه هیئت امنا و مجمع خیرین امور پردیس های لرستان، آقای حجت سالارنژاد به عنوان مسئول دفتر و روابط عمومی امور پردیس ها و آقای یاسر بسطامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شدند.

در این مراسم که بعد از تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به شهید گمنام دفن شده در دانشگاه برگزار شد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه پرسنل مجموعه پردیس ها بر ضرورت نگاه تحول گرا، حفظ انسجام و تلاش روز افزون جمیع همکاران اشاره نمود و رمز موفقیت و توفیقات روز افزون مجموعه را مبتنی بر توکل بخدا یگانه و استعانت گرفتن از شهدا دانست.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین گراوند نیز بر ضرورت وحدت رویه و همت بیش از پیش همکاران مجموعه پردیس ها و استعانت گرفتن از ائمه معصومین و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداختند.یاسر بسطامی مش

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • افتتاح نمایشگاه خوشنویسی قدر استاد درشهرکرد
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان