Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:57:29 GMT

ایجاد اشتغال برای زنان بی‌سرپرست کرمانشاهی توسط گروه‌های جهادی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۸۶۳۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 7 MB

بهزاد شهبازی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که گروه جهادی خشت‌های مهربانی مدت‌ها است به آن فکر می‌کند، مساله ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان کرمانشاهی است.

وی افزود: با یک مدیریت هوشمند مراکز خیریه می‌توانند به جای تأمین بسته‌های حمایتی خانواده‌های نیازمند و مددجو را به خودکفایی در تأمین معیشت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شبکه مردمی انفاق و گروه جهادی خشت‌های مهربانی تصریح کرد: با ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های نیازمند وابستگی این خانواده‌ها به خیریه‌ها به حداقل می‌رسد.

شهبازی با اعلام راه اندازی یک کارگاه خیاطی با ظرفیت اشتغال ۹ نفر، گفت: با همت و همکاری مجموعه خیریه محسنین، اولین کارگاه خیاطی را در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای دختران یتیم و زنان بی‌سرپرست پایه ریزی کرده‌ایم و در حال حاضر ۹ نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند.

وی با دعوت از مردم خواست تا در تجهیز و بالا بردن ظرفیت این کارگاه به مجموعه‌های خیریه کمک کنند.

کد خبر 5076400

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه زنان سرپرست خانوار اشتغال زنان طرح اشتغالزایی موسسه خیریه ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان شهرکرد شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا بسیج ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد