Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیجانی گفت: سه کتاب از سلسله پرسمان های دینی دفتر تبلیغات اسلامی در مرحله ویراستاری و صفحه آرایی است که تا پایان سال به چاپ می‌رسد.

حجت الاسلام «محمد علیجانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به دیدار اعضای هیئت امناء و مدیران ارشد دفتر تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۹۷ با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند «تدوین، انتشار و عرضه کتاب هایی با موضوع(پاسخ به شبهات فکری و دینی جوانان) امروز یک ضرورت است، چرا که ممکن است سؤال و شبهه از یک نفر باشد، اما این سؤال در ذهن هزاران نفر نیز وجود دارد، توصیه من در مورد این سؤال‌ها این است که سؤالات را تدوین و چاپ کنید و به شکل های خوب در اختیار جوان ها و دانشجوها بگذارید و به نظرم یکی از کارهای واجب این است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی اصفهان افزود: با توجه به تأکید معظم له و هدف گذاری نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان به این تکلیف مهم، انجام فعالیت‌هایی به صورت علمی، دقیق و متناسب با نیازهای مخاطب برنامه ریزی شد.

 

وی ادامه داد: با استفاده از بانک سؤالات مکتوب شامل ۲۶ هزار سؤال پاسخ‌ داده شده، اقدام به فرآوری از این بانک نموده و در راستای اشتراک‌گذاری پرسش و پاسخ‌ها اقدام به انتشار پرسش و پاسخ‌ها در سایت، انتشار به‌صورت کتاب و پادکست صوتی نمودیم تا افراد بیشتری بتوانند از آنها استفاده کنند.

 

حجت الاسلام علیجانی بیان کرد: نخستین کتاب از منشورات سلسه پرسمان های دینی «پرسش و پاسخ های قرآنی» در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و دومین کتاب «پرسمان طلاق» از سلسله پرسمان های دینی توسط حجت الاسلام میثم یاسا از کارشناسان گروه مشاوره نمایندگی مرکز کلی پاسخگویی اصفهان در ۴۴۸ صفحه شامل فصولی چون سؤالات مربوط به مباحث کلی طلاق، سؤالات مربوط به عوامل‌ زمینه‌ساز طلاق و سؤالات مربوط به مسائل زوجین در حین طلاق به چاپ رسیده است.

 

وی تاکید کرد: در ادامه فعالیت ها، سه کتاب «پرسمان کارآمدی نظام»، «پرسمان حیاء و مسائل جنسی» و «پرسمان تربیت اعتقادی کودک و نوجوان» در مرحله ویراستاری و صفحه آرایی است و تا پایان سال ۱۳۹۹ به چاپ خواهد رسید.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز پاسخگویی به سوالات دینی انتشار اصفهان کتاب پرسمان های دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما افزود: بررسی بیانات رهبر انقلاب نشان می‌دهد که ایشان همه جوانب مهم نشر را از جمله طراحی جلد تا آثار فاخر، ترجمه معکوس به زبان‌های دیگر و تولید و توزیع کتاب همواره مورد توجه شان بوده است.
وی گفت: ایشان در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس بر موضوع ثبت و ضبط خاطرات تاکید کرده اند وگرچه انتشار ۳۰ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نشان از تمرکز نویسندگان بر این مباحث است، اما کافی نیست و کار‌های به زمین مانده زیادی وجود دارد.
آقای مختارپور افزود: علاوه بر بیانات، تقریظ‌هایی که ایشان بر کتاب‌ها نوشته اند همیشه جریان ساز بوده و به دنبال هر تقریظ یک جریان ادبی حاصل شده است.
به گفته آقای مختارپور رشد ادبیات داستانی بعد از پیروزی انقلاب رقم خورد و با انتشار تقریظ‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌ها که از دهه هشتاد کلید خورد کتاب‌های دفاع مقدس به موضوع‌های مختلف و بر زمین مانده جنگ تحمیلی پرداختند.

دیگر خبرها

  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • عینکی که می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد