Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: به منظور تعدیل قیمت‌ها در سطح بازار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، ۴۰۰ تن مرغ منجمد آماده طبخ در سطح استان در آبان ماه توزیع شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، داود قربان نژاد با بیان اینکه کمبودی از لحاظ تامین و عرضه مرغ در استان وجود ندارد، افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشت مرغ آماده طبخ تازه در سطح بازار استان، شرکت پشتیبانی امور دام استان پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان صمت، اقدام به توزیع مرغ منجمد داخلی کشتار شده با خط ۲ اتوماتیک در سطح استان کرده است و این روند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربان نژاد ادامه داد: قیمت مصوب مرغ منجمد آماده طبخ برای مصرف کننده ۱۴ هزار تومان تعیین شده است که با اخد حواله از سازمان صمت توسط عاملین توزیع می شود.

وی اضافه کرد: گوشت مرغ های توزیعی مربوط به بهترین کشتارگاه‌های استان و به لحاظ کیفی، وزن و سیستم نگهداری از جمله انجماد سریع در بالاترین سطح استاندارد هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنظیم بازار مرغ منجمد گوشت مرغ گوشت مرغ منجمد توزیع مرغ منجمد آذربایجان غربی شرکت پشتیبانی امور دام مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه ر وز گذشته این خبرهای درصدر خبرهای پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی  بودند.

 

تامین زمین در ۳۰ شهر زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت آذربایجان غربی رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی  تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

دیگر خبرها

  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل