Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۹۷۳تن محصول انار از باغات استان برداشت شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،رسول جلیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: درسال جاری از باغات استان ۹۷۳ تن محصول انار برداشت وبه بازار مصرف عرضه شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.
وی درخصوص اینکه چه میزان از باعات استان زیر سطح کشت انار است،  تصریح کرد:  سه هکتار از باغات استان را انارغیر بارور و ۱۲۳هکتار نیز انار بارور  تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلیلی بااشاره به اینکه برداشت انار در استان تا اوایل آبان انجام می شود، اظهار کرد: بیشترین انار کشت شده در استان مربوط به سردشت است و ارومیه در رتبه بعدی قرار دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: انار برداشت شده از باغات استان علاوه بر تازه خوری، برای تهیه آبمیوه به واحدهای فرآوری استان داده می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی انار جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برداشت انار آذربایجان غربی باغات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر در صدر خبر‌های پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی بودند.     شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج فردا ؛ قطعی برق درارومیه ساخت ۵۰ درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

دیگر خبرها

  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر