Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:25:14 GMT

آماده شدن فیلمی با بازی مینا جعفرزاده

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۸۸۱۷

آماده شدن فیلمی با بازی مینا جعفرزاده

فیلم سینمایی "رویای طبقه پایین" به کارگردانی  احسان سلطانیان و تهیه کنندگی جلال احمدی اماده نمایش شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور امور رسانه ای ،فیلمبرداری فیلم سینمایی "رویای طبقه پایین" که در سکوت خبری ساخته شده  از 25 مهرماه  اغاز شده بود و بعد ازحدود یک ماه فیلمبرداری و طی مراحل فنی  در مدت زمان 90 دقیقه اماده نمایش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین ستوده،مینا جعفرزاده،مهران هادی،اکبر دباغیان، از جمله بازیگران این فیلم هستند.

 در خلاصه داستان این فیلم امده است : مریم دانشجوی رشته سینماست که در اصفهان تحصیل می کند او خود را برای سفری آماده می کند اما ناخواسته در برابر اتفاقی قرار میگیرد که جهان بینی او را عوض می کند.....

عوامل فیلم سینمایی "رویای طبقه پایین" عبارتند از :نویسنده و کارگردان: احسان سلطانیان ،تهیه کننده: جلال احمدی،سرمایه گذار و مجری طرح: بهمن مارانی ،جانشین تهیه: علی عابدی،ناظر کیفی: حمیدرضا هدایی ،مدیر فیلمبرداری: مجید محسنی ،تدوین: مهدی دهقان،مدیر صدابرداری:حسین حجازی،طراح صحنه و لباس:رضا حاجی درویش ،گریم: نفیسه علیزاده،مدیر تولید: امید نصوحی ،مدیر برنامه ریزی: احسان اکلیلی ،دستیار اول کارگردان: مهران هادی،دستیار اول فیلمبردار:محسن شکراللهی ، دستیار دوم کارگردان:مجتبی پسته،منشی صحنه: پونه خامین ، مشاور امور رسانه ای : علی زادمهر ،عکاس:فروغ سلطانیان،صالح احمدی،مدیر تدارکات: حمید تربتیان.

بازیگران:متین ستوده،مینا جعفرزاده،مهران هادی،اکبر دباغیان،غلام حسین سلطانیان،علی عابدی،شمیلا تابش،جلال احمدی،شهاب غزالی،سارا ساور،آیلین نوشاد،محمدصفری و سیاوش چراغی پور

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت

به گزارش ورزش سه علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن از دو نسل محتلف که جزو مصدوم های پرسپولیس به حساب می آیند تمرینات انفرادی خود را در زمین چمن ادامه می دهند. 

نام پورعلی گنجی از لیست پرسپولیس خارج شده چرا که او تا پایان فصل جاری شاید به زحمت آماده مسابقات شود و کلا 6 بازی و 5 هفته حدودا تا آخر فصل داریم و دیگر خبری از بازی های حذفی هم نیست. 

علیرضا خدادادی هم که مثل آل کثیر برای جراحی دست دست کرد مدتهاست دور از میدان بوده و امیدوار است مثل علیرضا عنایت زاده و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی ماه ها دور از میدان بوده اند در تمرینات پیش فصل آینده شرایط تمرین با تیم را پیدا کنند و برای فصل بعد با قدرت آماده شوند.

دیگر خبرها

  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور