Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های پومسه (اجرای فرم) قهرمانی بسیج کشور برگزار شد که در نهایت گیلان توانست یک مقام سومی را از این دوره از مسابقات بدست آورد.

محسن سترگی افزود: در جریان این رقابت ها و در رده سنی نوجوانان محمد صبوری از استان گیلان پس از تکواندوکارانی از استان های قزوین و فارس روی سکوی سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی پومسه انفرادی بسیج کشور در گروه مردان با حضور ۶۹ شرکت کننده از ۲۷ استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت آنلاین و با همکاری فدراسیون تکواندو برگزار شد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: استان گیلان در رشته رزمی تکواندو در هر دو بخش مبارزه و پومسه از تکواندوکاران شایسته ای برخودار است که در رده های سنی مختلف در مسابقات کشوری و بین المللی درخشیده و همواره روی سکوی قهرمانی قرار می گیرند.

سترگی خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز ، در رقابت های پومسه مجازی قهرمانی آسیا و در رده سنی ۵۱ الی ۶۹ سال،  ابراهیم خاوری تکواندوکار پیشکسوت گیلانی توانست مقام سوم آسیا را کسب کند تا یک مدال برنز آسیایی در این بخش به تکواندو استان گیلان تعلق گیرد.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون تکواندو گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون تکواندو گیلان رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون تکواندو گیلان اخبار کنکور استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند

وحید اسکندری گفت: این تعداد از زائران گیلانی هشتم اردیبهشت از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) به حج عمره اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد:طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه است و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان کاروان‌های ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره سوم خردادماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت گیلان بیان کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم این کنگره عظیم می شوند.

وی عنوان کرد: ۶۳۰ زائر حج تمتع امسال از استان شامل؛ ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

مدیرکل حج و زیارت گیلان اضافه کرد: مسن ترین زائر امسال بانویی ۸۲ ساله و کوچکترین آنها پسر نوجوان ۱۲ ساله است.

امسال بعد از ۹ سال توقف، پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی از سر گرفته شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی