Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به مطلب فوق بیان داشت: قدمت شبکه های برق این روستا، بیش از ۴۰ سال با جمعیت یک هزار و ۸۰۰ نفرودارای ۶۳۸ اشتراک برق است که با توجه به فرسودگی و عارضه داربودن شبکه توزیع برق روستا، عملیات بهسازی تاسیسات برق آن بارعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد موسوی زاده با عنوان این که دراین رزمایش خدمت متعالی، پنج هزار و ۵۲۵ متر خط ۲۰ کیلوولت و سه هزار و ۸۹۰ مترشبکه فشارضعیف هوایی اصلاح گردیده گفت: احداث ۳۱۵ مترشبکه فشارضعیف هوایی جدید، تعویض ۷۲ اصله پایه های برق فرسوده و اصلاح شش ایستگاه هوایی توزیع برق، به عنوان برخی اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.

وی اضافه کرد: احداث ۱۸ سرخط جدیدجهت متعادل سازی بارشبکه و افزایش قابلیت اطمینان، هرس شاخه های اضافی درگیر با شبکه، تعویض وتبدیل ۶۹ دستگاه سرچراغ فرسوده به پربازده، شناسایی ورفع ۸۵ مورد کانون های خطر و ۱۴ مورد رفع حریم شبکه های توزیع، ازدیگرفعالیت های به انجام رسیده دراین برنامه به شمار می رود.

موسوی زاده تصریح کرد: این مانور به استعداد یک هزار و ۴۲۷ نفرساعت با بهره گیری از ۷۲ دستگاه خودروی سبک وسنگین، با حضور ۲۶ اکیپ عملیاتی و در قالب ۱۳ طرح، به اجرا درآمده است.

وی افزود: بهبود کیفیت ولتاژتحویلی به مشترکین، کاهش تلفات، پیشگیری از سرقت شبکه های سیمی، بازآرایی مبلمان شهری، تقلیل خاموشی های ناخواسته مشترکان، بهبود روشنایی سطح روستا، افزایش آمادگی برای زمان بحران، ارتقای کارایی عملیات، کسب مهارت تصمیم گیری واجرا درشرایط اضطراری، رفع کانون های خطرآفرین و افزایش رضایتمندی اهالی، از جمله اهداف اجرای این مانور است.

وی با اظهار این که برای اجرای اقدامات ذکرشده مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است خاطرنشان کرد: این مانورسراسری در تمامی استان ها وبا هماهنگی شرکت توانیر در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان به اجرا درآمده است.

46

کد خبر 1457915

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • خدمات سئو سایت