Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:03:59 GMT

نگرانی PSG از باخت فاجعه‌بار مقابل موناکو

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۸۹۶۳

نگرانی PSG از باخت فاجعه‌بار مقابل موناکو

پاری سن ژرمن در آستانه بازی مهم در لیگ قهرمانان از شکست 3-2 دیشب مقابل موناکو نگران است و آن را شکستی فاجعه‌بار می داند.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که این هفته در یک بازی حساس در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیش می رود دیشب در لیگ1 فرانسه درحالیکه نیمه اول بازی مقابل موناکو را 2-0 پیروز شده بود در نیمه دوم سه گل خورد و بازی را 3-2 واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

توماس توخل سرمربی PSG در پایان بازی از عملکرد تیمش عصبانی بود و نتوانست نگرانی خود را بابت بازی میانه هفته با لایپزیش پنهان کند. توخل از شکست مقابل موناکو به عنوان یک فاجعه یاد کرد.

 

توماس توخل در پایان بازی گفت: " بله ما در نیمه دوم فاجعه بودیم. ما بازی را از اول به کنترل خودمان درآوردیم و دو گل زدیم. می توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم. گل سوم ما که داور آفساید گرفت اصلاً آفساید نبود. ما فرصتهای بیشتری هم داشتیم".

 

 

سرمربی PSG در ادامه گفت: " در نیمه دوم اما تمرکز نیمه اول را نداشتیم و به اندازه کافی جدی نبودیم. من اصلاً توضیحی ندارم که چرا بازیکنان ما وقتی 2-0 جلو بودند حس می کردند 3-0 یا 4-0 جلو افتاده اند. من همه انتقادها را می پذیرم چون ما آنچه لازم بود را برای پیروزی انجام ندادیم".

 

 

توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن دوم پی‌اس‌جی در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرفداری | طرح کیت دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 لو رفت.

فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به پاری سن ژرمن رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن دوم آن را منتشر کند. نکته جالب کیت دوم پی‌اس‌جی، طرح زیبای برج ایفل در زمینه آن است که به رنگ آبی‌ و قرمز دیده‌ می‌شود. در ادامه این مطلب عکس‌هایی از طرح منتشر شده پیراهن دوم پاری سن ژرمن را مشاهده می‌کنید. 


از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم