Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوطالب رسولی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های معاونت فرهنگی، اظهار کرد: در همین راستا برای ایجاد انگیزه بین دانشجویان در عرصه فرهنگی کارگاه‌های متنوعی را با محوریت امام، انقلاب و رهبری و کارگاه‌های مرتبط با سبک زندگی، پیشگیری از اعتیاد و سایر مهارت‌های زندگی برگزاری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کرسی‌های آزاد اندیشی در جهت ارتقا دانش دانشجویان با مسائل مختلفی سیاسی، اقتصادی در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری چنین کرسی‌هایی زمینه را برای رفع مشکلات کلیدی جامعه و هم‌افزایی اتحاد بین گروه‌های مختلف را ایجاد می‌کند.

رسولی اضافه کرد: در کنار این برنامه‌ها، اردوهای جهادی به منطق محروم شهرستان با همکاری بسیج دانشجویی واحد و یادواره شهدای دانشجویی شهرستان میناب برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب، اظهار کرد: در حوزه رزمایش مومنانه طبق فرمایشات مقام رهبری، در این واحد دانشگاهی ۲ مرحله اقلام ضروری(۵۰ بسته معیشتی، اقلام تهیه شده برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، شکر، سویا) از طریق پرسنل دانشگاه و خیرین جمع آوری و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی ادامه داد: برای جشنواره «از حماسه تا حماسه»  با نصب بنر در محیط دانشگاه و همچنین فضای مجازی (واتس‌اپ، اینستاگرام) جهت تشویق دانشجویان در جشنواره اطلاع‌رسانی گسترده صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت: در این واحد دانشگاهی برای اولین بار نشریه‌ خلیج فارس راه اندازی شده که تا پایان ماه جاری اولین شماره آن منتشر می‌شود. همچنین در زمینه ایجاد کانون‌های فرهنگی با همکاری بسیج دانشجویی در حال جذب دانشجو هستیم تا کانون‌های هلال‌احمر و مذهبی را تاسیس کنیم.

رسولی با بیان اینکه باید ازدواج آسان را در بین جوانان ترویج کرد، گفت: برای تحقق این امر مهم باید سختگیری‌ها کنار گذاشته شود تا بسیاری از مشکلات ازدواج حل خواهد شد.

وی تأکید کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند یک نهضت تسهیل ازدواج ایجاد کنند و برای این منظور لازم است که رشته‌ها و واحدهای درسی مرتبط با خانواده در دانشگاه تاسیس شود. همچنین کم کردن هزینه‌های مربوط به مراسم و خریدهای ازدواج و نیز ترغیب خیرین برای کمک به ازدواج جوانان زمینه را برای تسهیل ازدواج هموار می‌سازد.

انتهای پیام/

حبیبه رحیمیان کد خبر: 1081603 برچسب‌ها قانون تسهیل ازدواج نشریات دانشجویی رزمایش همدلی دانشگاه آزاد اسلامی میناب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی قانون تسهیل ازدواج نشریات دانشجویی رزمایش همدلی دانشگاه آزاد اسلامی میناب دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری