Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود : تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با رای کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات دیدار فصل گذشته این تیم برابر رایکا بابل از میزبانی در دو بازی محروم شده و دیدار این تیم باید در ورزشگاهی خارج از استان گیلان برگزار شود.

علیرضا وهابی افزود: با این وجود باشگاه ملوان بندرانزلی ورزشگاه شهدای شهر نوشهر را به ‌عنوان ورزشگاه خانگی و میزبانی از حریفان خود به سازمان لیگ معرفی کرد که پس از بازدید و تائید نماینده این سازمان، میزبانی ملوان بندرانزلی در نوشهر مورد موافقت سازمان لیگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این مبنا با اعلام کمیته مسابقات،  دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز روز یکشنبه دوم آذرماه از ساعت ۱۴:۴۵ به میزبانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهدای شهر نوشهر برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: قضاوت این دیدار را مهدی نجار با کمک های محمدرضا مدیر روستا و محسن سلطانی برعهده خواهند داشت که عنایت قوچ کانلو به عنوان داور چهارم در این بازی حضور خواهد یافت و محمد دوستی نیز به عنوان ناظر گروه داوری بازی تیم های ملوان انزلی و قشقایی شیراز انتخاب شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به بازی سایر نمایندگان گیلان در هفته اول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور اشاره و بیان کرد: همچنین تیم فوتبال شهرداری آستارا دیگر نماینده گیلان باید در هفته اول این مسابقات در بوشهر رو در روی تیم شاهین شهرداری قرار گیرد.

وهابی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده صعود کرده استان گیلان به لیگ دسته اول نیز در هفته اول باید در خرم آباد به مصاف تیم فوتبال خیبر خرم آباد برود که تیم خیبر امتیاز لیگ دسته اولی اروند خرمشهر که فصل گذشته در اختیار داماش قرار داشته را،  خریداری کرده است.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که باید در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت بپردازند که در نهایت تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور ملوان بندرانزلی لیگ دسته اول تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور