Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:44:06 GMT

اسمالینگ: رفتار یونایتد در شأن باشگاه نبود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۹۲۳۴

اسمالینگ: رفتار یونایتد در شأن باشگاه نبود

کریس اسمالینگ ستاره انگلیسی رم با انتقاد تند از باشگاه سابقش منچستریونایتد گفت یونایتد در واگذاری او بسیار بد عمل کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریس اسمالینگ مدافع انگلیسی آ اس رم با انتقادی تند از باشگاه سابقش منچستریونایتد می‌گوید از برخورد این باشگاه با قضیه جدا شدنش شگفت زده است. اسمالینگ می‌گوید یونایتد با اینکه قصد کنار گذاشتن او را داشته اما در آخرین فرصتهای پنجره نقل و انتقالات این موضوع را علنی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسمالینگ در تابستان امسال به صورت دائمی به آ اس رم پیوست. او یک فصل قبل را هم به صورت قرضی از یونایتد برای رم توپ زد و در این تیم ایتالیایی بسیار موفق بود. اسمالینگ که بعد از جذب هری مگوایر توسط یونایتد مازاد اعلام شده بود از نحوه برخورد شیاطین سرخ با خود به تندی انتقاد کرد.

 

 

اسمالینگ در گفتگو با روزنامه انگلیسی تلگراف گفت: " کاری که یونایتد کرد اصلاً در شان باشگاه نبود. من شوکه شده بودم و چنین انتظاری نداشتم. اگر قبل تر به من می‌گفتند می‌توانستم برنامه ریزی دیگری بکنم. از قبل می‌دانستم با آمدن سولسشر دوران من در تیم به پایان رسیده و کمی عصبانی بودم. اما اول از همه باید زودتر به من خبر می دادند. جالب این بود که درست زمانی رسماً به من گفتند مازاد هستی که از پنجره ایتالیا فقط یک روز مانده بود".

 

ستاره انگلیسی رم در ادامه گفت: " من در وضعیت افتضاحی قرار گرفته بودم و باید تصمیم می‌گرفتم. من و همسرم تازه بچه دار شده بودیم و این تغییرات لحظه آخری فشار زیادی به ما وارد کرد. اگر زودتر می‌دانستم می‌توانستم خیلی بهتر تصمیم گیر‌ی کنم".

 

 

منچستر یونایتد آ اس رم کریس اسمالینگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد آ اس رم کریس اسمالینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!

یکی از زنان پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی بیننده بازی تیم محبوبش برابر سپاهان بود.

طرفداری | بازی سپاهان و پرسپولیس یک تماشاگر ویژه داشت.

پرسپولیس و سپاهان در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و این دیدار یک تماشاگر ویژه داشت.

زن پرسپولیسی که به بیماری سرطان مبتلا است برای تماشای این دیدار در استادیوم حضور داشت.

وی در مصاحبه‌ای گفت:

به دخترم قول داده بودم قبل از جلسه پنجم شیمی درمانی ام او را به استادیوم بیاورم. فردا شیمی درمانی دارم و حالا به استادیوم آمده ایم. کاش می توانستیم زمان بازی های آقای دایی، باقری و کاظمیان به استادیوم می آمدیم و تیم محبوب مان را تشویق می کردیم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس