Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره فعالیت مراکز معاینه فنی همزمان با اجرای محدودیت‌های کرونایی در پایتخت، اظهار داشت: معاینه فنی به عنوان خدمات زیرساختی در بحث کنترل خودروها محسوب می‌شود و در مجموعه مشاغل گروه یک قرار دارد لذا ما نیز تابع تصمیمات دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و در این ایام ادامه فعالیت مراکز معاینه فنی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر سعی شده بدون خدشه‌دار شدن و توقف، خدمت‌رسانی به مردم، نیروهای کار فعال در مراکز معاینه فنی را بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی به یک سوم تقلیل دهیم تا به سهم خود به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کرده باشیم.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران خاطرنشان کرد: شهروندان جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری مراکز معاینه فنی قبل از مراجعه، به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران مراجعه کنند همچنین در مدت زمان اداری می‌توانند در صورت هر نوع سوال با سامانه و شماره تلفن 96006000 تماس بگیرند.

مقدم در مورد میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان رانندگان یک میلیون و 114 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده‌اند که در مقایسه با سال گذشته حدود 2 درصد افزایش داشته است.

وی بیان داشت:‌در حال حاضر نیز روزانه 4500 راننده خودرو جهت معاینه فنی خودردوهایشان به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند که وضعیت مراجعات در شرایط عادی قرار دارد و تقریبا هم مراکز فاقد صف انتظار هستند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ستاد معاینه فنی محدودیت های کرونایی معاینه فنی معاینه فنی اینفوگرافی محدودیت های کرونایی ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است

سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: طرح صدور گواهینامه یک روزه موتورسواران به صورت آزمایشی از سال گذشته در برخی از استان‌ها آغاز شد و بعد از اتمام طرح آزمایشی و برطرف شدن نواقص اکنون در سراسر کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و مازندران در حال اجرا است و در روزهای آینده در ۳ استان باقی مانده اجرای می‌شود.

وی افزود: متقاضیان با داشتن شرایط لازم، موتورسیکلت به نام خود یا والدین و حداقل ۱۸ سال سن می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش موتور سیکلت ایرانیان پس از ثبت نام در سامانه و پرداخت هزینه، برای مراحل آزمایش و آزمون نوبت دریافت می‌کند که تمامی امور به صورت غیر حضوری انجام‌می‌شود.

وی ادامه داد: در روز مراجعه به آموزشگاه، سلامت متقاضی توسط پزشک متخصص کنترل و سپس مهارت سنجی و گواهی مهارت صادر می‌شود سپس فرد اقدام به شرکت در آزمون نظری و عملی می‌کند و به محض قبولی، همان روز پرونده صدور گواهینامه تایید می‌شود.

وی بیان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۹۴ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند و از این تعداد ۲۷۴ هزار نفر در مراحل مختلف فرایند ثبت نام هستند، همچنین ۲۱۹ هزار نفر گواهینامه دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه در تهران است، گفت: در طی چند روز اخیر ۱۰۵ هزار نفر در تهران برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر 6092580

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند