Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در نخستین دوره از مسابقات دارت آنلاین کشور با شعار «ما ماسک می‌زنیم» ورزشکاران خراسان جنوبی خوش درخشیدند.

در این ماراتن ملی رضا محمدی با غلبه بر طاها احمدیان از خراسان‌شمالی راهی نیمه نهایی شد، ابوالفضل علیزاده نیز پس از پیروزی بر حسین شوشتری از خراسان‌رضوی به نیمه‌نهایی رقابت‌ها دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله نیمه‌نهایی نخستین دوره از مسابقات دارت آنلاین کشور با شعار «ما ماسک می‌زنیم» نخبه‌های خراسان‌جنوبی در مقابل هم صف‌آرایی کردند که رضا محمدی از سد ابوالفضل علیزاده گذشت و به فینال رقابت‌ها رسید.

در فینال این رویداد ورزش ملی رضا محمدی از خراسان‌جنوبی توانست جواد بیات از خراسان‌رضوی را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش‌رو بر دارد و بر سکوی مسابقات بایستد و ابوالفضل علیزاده نیز در جایگاه سوم مشترک مسابقات قرار گرفت.

نخستین دوره از مسابقات دارت آنلاین کشور با شعار «ما ماسک می‌زنیم» با شرکت قریب‌بر ۳۲ نخبه کشوری به میزبانی‌خراسان‌شمالی برگزار شد که از خراسان‌جنوبی رضا محمدی، علیرضا علیزاده، علیرضامحمدزاده، ابوالفضل علیزاده، حمیدرضا عباسی، محمد مهدی علیزاده، علی یوسفی، امیر مداح، مجتبی فروتن‌مقدم، نیما عزیزی، جمال الدین آهنی، امیرمحمد رضایی و محمد حیاتی سبیل رقابت‌ها را هدفگیری کردند.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی مدال طلا بیرجند ورزش ابوالفضل علیزاده خراسان جنوبی رضا محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا

سوگند علیشاهی تنیسور ملی پوش نوجوان همراه با لاوین حکیمی و شایلین ظفریکایی با هدایت هنگامه عزیزی موفق شدند با پیروزی بر تیم‌های اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت به میزبانی اردن برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی