Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، زمانی که از هوشمندسازی خانه‌ها و فضاهای عمومی صحبت می‌شود نمی‌توان از ابزارهای هوشمند سازی صرف نظر نمود. در واقع هوشمندسازی علاوه بر نیاز به استفاده از نرم افزارهای پیشرفته نیاز به استفاده از سخت افزارهای پیچیده ای را نیز می‌طلبد. از جمله این سخت افزارها و ابزارهای مرتبط به سامانه‌های هوشمند سازی می‌توان به مواردی نظیر گیت های کنترل تردد، قفل‌های الکترونیکی کمدها و راهبند های پارکینگ‌ها اشاره نمود که می‌توانند تحت یک سامانه هوشمند و در هماهنگی کامل با سایر اجزای دیگر عمل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیت کنترل تردد

تا همین چند دهه پیش برای حضور در یک فضای عمومی نظیر سالن‌های سینما، تئاتر، کنسرت‌های موسیقی، استادیوم‌های ورزشی و یا حتی مترو دیدن صف‌های طولانی خرید بلیط یک امر بدیهی و قابل قبول پنداشته می‌شد، اما امروز این موضوع به وسیله گیت کنترل تردد به آسانی قابل حل می‌باشد. این گیت های هوشمند به سادگی برای افرادی که بلیط‌های خود را کنترل نموده اند، راه را هموار نموده اند.

سابقه راماتیم در تامین گیت کنترل تردد

نیاز به تامین گیت کنترل تردد هر روز بیش از پیش برای مدیران امنیتی در مکان‌های پر تردد احساس می‌شود. مجموعه راماتیم با اتکا به دو رکن اساسی خود یعنی توان بالای مهندسین و بازرگانان خود و همچنین حضور گران سنگ در عرصه‌های بین المللی توانسته است بهترین پاسخ‌ها به این نیاز اساسی را فراهم آورد.

راهبندهای پارکینگ

در پارکینگ‌های مجهز به سیستم اتوماسیون استفاده از راهبندهای الکترونیک بسیار رایج و در پاره‌ای موارد بسیار ضروری است. در این مجموعه‌ها اتومبیل‌ها به وسیله سیستم‌های هوشمند پلاک خوان ثبت می‌شوند و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت وجه و دریافت مجوز عبور راهبند های الکترونیک راه را باز می‌نمایند.

انواع راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگ در ابعاد و اشکال گوناگون موجود می‌باشند. برخی از انواع آن به شکل میله‌های افقی با حرکت دورانی از محل یک مفصل به گردش می آیند و برخی دیگر مانند نرده‌هایی هستند که به شکل عمودی بالا و پایین می‌روند.

موارد استفاده از راهبند پارکینگ

به طور کلی می‌توان گفت امروزه استفاده از راهبند های الکترونیکی بسیار رایج می‌باشند و در بسیاری از مکان‌های عمومی و خصوصی قابل استفاده و بهره برداری است. راهبند ها در هماهنگی با اتوماسیون برای اتومبیل‌هایی که اطلاعات آن‌ها به درستی ثبت نشده باشند و یا حتی در مواردی که اطلاعات ثبت شده در هنگام ورود و خروج مغایرت داشته باشند باز نخواهد شد و همین امر موجب ایجاد امنیت و افزایش ضریب ایمنی در پارکینگ‌های عمومی شده و میزان سرقت در خودروها را به شدت کاهش داده است.

قفل الکترونیکی و قفل هوشمند

یکی از مسائل بسیار مهم برای تمامی افراد اهمیت موضوع حریم شخصی است. یکی از موارد مهم در این زمینه رعایت حریم شخصی افراد در محیط‌های عمومی است که رعایت آن بسیار کار سخت و پیچیده ای است. به عنوان مثال در استخرها و باشگاه‌های ورزشی که مراجعین مجبور به استفاده از کمدها می‌باشند این موضوع بسیار واضح و آشکار است که استفاده از قفل کمد باشگاهی هوشمند به چه میزان در سهولت و کیفیت مدیریت ورود و خروج، و کیفیت مدیریت وسایل شخصی افراد موثر است. مراجعان می‌خواهند تا وسایلشان به دور از دسترس دیگران باشد. استفاده از قفل‌های الکترونیکی کمد می‌تواند بهترین راهکار برای حل این مشکل باشد. زیرا هر فرد یک رمز و یک کلید مختص به خود دارد که به هیچ عنوان قابل کپی برداری نمی‌باشد.

نتیجه گیری

با توجه به جمیع موارد یاد شده می‌توان گفت تکنولوژی امروزه کاملاً مطیع و در اختیار انسان در جهت برآوردن نیازهای اوست. استفاده از ابزارهایی نظیر قفل‌های هوشمند یا گیت های کنترل تردد و یا راه بندهای هوشمند توانسته اند در کاهش وقت انسان و مدیریت دقیق او بر کلیه وجوه زندگی شهری کمک بسیاری نمایند و زندگی را برای انسان‌ها هموارتر نمایند. لذا مدیران و رهبران کسب و کارها و علاقه مندان به حوزه کار آفرینی و مدیریت باید علاوه بر آشنایی با مفاهیم هوشمند سازی و نرم افزارهای اتوماسیون به سخت افزارهای این حوزه نیز آشنایی کافی داشته باشند تا بتوانند ضمن استفاده از این امکانات به افزایش راندمان مجموعه خود کمک نمایند. امروزه مجموعه راماتیم توانسته است با استفاده از تجربه شایان خود در کشور عزیزمان ایران به عنوان معتبرترین و قدرتمندترین مرجع در زمینه پاسخ به این گونه نیازها شناخته شود. این مجموعه ضمن در اختیار داشتن پرسنل مجرب و کاربلد خود ضمن ارائه خدمات پس از فروش به واسطه اطمینان در کیفیت مطلوب محصولات خود پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان خود باشد که اثبات گر این ادعا رضایت مشتریان خود می‌باشد.

برای برقراری ارتباط با راماتیم می‌توانید از وب سایت rama-team.com بازدید نموده یا با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید (۰۲۱۴۴۰۲۴۴۰۳ و ۰۹۱۲۲۴۶۲۳۹۸)

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5076749

منبع: مهر

کلیدواژه: هوشمندسازی پارکینگ کسب و کار کسب و کار صنعت خودروسازی گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو تبلیغات ایران خودرو لوازم خانگی اپلیکیشن ساختمان سازی تأسیسات شهری انرژی بانک تجارت گل و گیاه تعرفه واردات گمرک گیت کنترل تردد راهبند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین

گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، ۱۹ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال 2024 به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، 19 درصد کاهش یافته است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که غول فناوری آمریکا یعنی اپل با فشار ناشی از شرکت‌ رقیب یعنی "هوآوی" به جایگاه سوم در بازار پررقابت چین سقوط کرد.

شرکت هوآوی که دفتر مرکزی آن در شنژن قرار دارد، از افزایش 69.7 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود در سه ماهه اول خبر داد.

اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

بر اساس این گزارش، شرکت هوآوی اکنون چهارمین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است.

عملکرد قوی این شرکت در حالی است که تحریم‌های ایالات متحده تجارت جهانی گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی را تقریباً از بین برده است.

به طور کلی، بازار گوشی های هوشمند چین در سه ماهه اول سال 2024 حدود 1.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت که نوید دهنده روند مثبت این صنعت در دوره سه ماهه دوم است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش اپل در سال 2024 بازهم کاهش یابد. شرکت تحقیقاتی آی‌دی‌سی IDC قبلاً هشدار داده بود که حضور غول فناوری ایالات متحده در چین به دلیل محصولات رقیب و ارتقاء محدود محصولات اپل که جذابیت کلی آیفون‌ها را کاهش داده، تضعیف شده است.

اپل که زمانی باارزش‌ترین شرکت جهان بود، امسال شاهد کاهش 14 درصدی ارزش سهام خود بود که در کل بازار عملکرد ضعیفی داشت. ارزش بازار آن هنوز 2.56 تریلیون دلار است و پس از شرکت مایکروسافت در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند