Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستایی همدان از اجرای طرح همسان‌سازی مستمری، مستمری‌بگیران در صندوق بیمه عشایری و روستایی خبر داد و گفت: در استان بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول طرح همسان سازی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، مهدی سماواتی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به عملیاتی شدن طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه صندوق، برای اولین بار طرح همسان‌سازی مستمری، مستمری‌بگیران در صندوق اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با عملیاتی شدن این طرح و نیز افزایش سالانه مستمری‌ها، به‌طور میانگین 52 درصد به مستمری، مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر افزوده شده است، عنوان کرد: با اجرای این طرح مابه التفاوت مستمری بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی از ابتدای سال محاسبه و پرداخت شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با اشاره به اینکه بر مبنای همسان سازی اجرایی شده در صندوق، از این پس افرادی که در سطح درآمدی یکسان انتخابی خود، در طی سالیان متناوب مستمری بگیر شده‌اند معادل افرادی دریافتی خواهند داشت که در سال 1399 مستمری بگیر شده‌اند، بیان کرد: تا پیش از اجرای این طرح اگر فردی در سطح 8 در سال 1386 مستمری  دریافت می‌کرد، با افزایش‌های سالانه در سال 1399 حدود 400 هزار تومان دریافتی داشت  در حالیکه مستمری‌ بگیران سطح 8 صندوق در سال 1399 ماهانه به طور میانگین 833 هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

فراز و نشیب‌های بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر/ وقتی پرداخت حق بیمه روستایی برای کشاورزان بی‌منفعت است 3800 خانوار از صندوق بیمه روستایی استان زنجان مستمری دریافت می‌کنند عضو کمیسیون برنامه و بودجه: صندوق‌های بیمه روستایی در شرایط کرونا نیازمند حمایت بیشتری است

 

وی تصریح کرد:  با اجرای طرح همسان‌سازی  هرگروه فوق نزدیک به 833  هزار تومان دریافتی خواهند داشت؛ بنابراین در این حالت افرادی که در گذشته در صندوق مستمری‌بگیر شده‌اند، شاهد افزایش قابل توجهی در دریافتی‌های خود هستند و طبیعتا افرادیکه در سنوات اخیر بازنشسته شده‌اند نیز میزان افزایش مستمری کمتری خواهند داشت.

سماواتی با اعلام اینکه همسان سازی شامل مستمری بگیرانی است که تا انتهای سال 98 از صندوق حکم مستمری دریافت کرده‌اند، مطرح کرد: در استان بیش از 4 هزار و 500 نفر مشمول طرح همسان سازی هستند کما اینکه در حال حاظر صندوق استان  تعداد 110 هزار  نفر را تحت پوشش دارد و تعداد و 5 هزار و 500 خانواده نیز از مستمری ماهانه صندوق بهره‌مند می‌شوند.

 انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی طرح همسان سازی مستمری بگیران شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • حقوق فرهنگیان ۳ ساله همسان سازی می شود
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود