Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:07:20 GMT

کشف بیش از ۷۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۹۵۰۹

کشف بیش از ۷۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا به تشریح عملکرد نیروهای این پلیس پرداخت.

به گزارش ایسنا سردار حشمت اله ملکی با اعلام آمادگی حداکثری پلیس راه آهن کشور در تامین نظم و امنیت حوزه استحفاظی درباره فعالیت های انجام شده در خصوص کشف مواد مخدر و کالا و ارز قاچاق در ۷ ماهه سال جاری گفت: با توجه به انتخاب سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام "سال جهش تولید" و با عنایت به اینکه حسب اعلام نظر کارشناسان یکی از موانع اصلی تولید در کشور ورود کالاهای خارجی قاچاق است، پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا علاوه بر انجام ماموریت‌های محوله، فعالیت خود را در زمینه مبارزه با این پدیده با شتاب بیشتری پیگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در جهت مقابله با قاچاق کالا و ارز ۱۷۵ مورد پرونده تشکیل شده است و ۱۸۱ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده اند، ارزش ریالی اقلام قاچاق مکشوفه را ۵۲ میلیارد و ۱۷۷ میلیون و ۲۹۱ هزار ریال اعلام کرد.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر در محورهای ریلی نیز گفت: علیرغم کاهش ۶۵ درصدی مسافر و تعداد رام قطارها در این بازه زمانی به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا، همکاران من موفق به کشف ۷۵۲ کیلو و ۹۷۳ گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ شدند.

ملکی تعداد افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق مواد مخدر را ۹۵۳ نفر اعلام و تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا در ادامه گفت: به منظور بهره گیری مناسب از ظرفیت سازمان ها و نهادهای برون سازمانی، تعامل گسترده ای با همکارانمان در بسیج، حراست شرکت راه آهن، انجمن های اولیا و مربیان دانش آموزان، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاری ها برای پیشگیری از وقوع هرگونه بی نظمی و تخلف در حوزه صنعت حمل و نقل ریلی در طول سال جاری انجام شده که در نوع خود منجر به افزایش سرمایه اجتماعی برای نیروی انتظامی شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ملکی با بیان اینکه هموطنان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در حوزه صنعت ریلی موضوع را با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۱۲۳۰۰۰ به مسئولان مربوط اطلاع دهند، خاطرنشان کرد: عزم پلیس پیشگیری برای مبارزه با پدیده مخرب قاچاق و مواد مخدر مثل همیشه جدی است. لذا به افراد معاند و سودجو هشدار می دهیم چنانچه در صدد ایجاد خدشه به نظام اقتصادی و اجتماعی کشور باشند با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس مواجه خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پليس راه آهن کشف مواد مخدر کشف قاچاق ناجا پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه