Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید محمدزاده مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: فوتبال ایران به VAR نیاز دارد و امیدوارم این تکنولوژی به فوتبال‌مان وارد شود. - اخبار ورزشی -

وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی تیمش برابر ماشین‌سازی که با تساوی به پایان رسید، گفت: ما اگر 10 نفره نمی‌شدیم قطعاً این بازی را با اختلاف گل بالا می‌بردیم، ولی متأسفانه با اشتباه داور شرایط سختی برای ذوب‌آهن رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه یک این اشتباه تیم ما را 10 نفره کرد، آنهم در حالی که همه کارشناسان داوری هم گفتند که هیچ برخوردی در آن صحنه رخ نداد. من به داور هم گفتم که برخوردی صورت نگرفت، ولی نظرش این بود که من روی بازیکن ماشین‌سازی خطا کردم و باید اخراج شوم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: اشتباهات داوری در دو بازی باعث شد تا چهار امتیاز از دست بدهیم. اگر این چهار امتیاز را می‌گرفتیم الان صدرنشین بودیم. بازی بعدی ما هم برابر پیکان است و می‌توانستیم با شکست دادن این تیم 9 امتیازی شویم. ما امسال تیم خوبی داریم، ولی این ناراحت‌کننده است که در همین ابتدای بازی‌ها چهار امتیاز از ما گرفته شد. می‌گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست. امیدوارم در بازی‌های بعدی این اشتباهات علیه ما نباشد.

رضایی: در دو بازی 4 امتیاز از ما گرفتند/ نمی‌دانیم کدام مرجع باید رسیدگی کند

 

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان تصریح کرد: باید در مورد اشتباهات داوری فکری اساسی شود. من معتقدم فوتبال ایران به VAR نیاز دارد و امیدوارم این تکنولوژی به فوتبال ما هم وارد شود. حتی اگر شرایط برای آوردن VAR سخت است بهتر است با همین تصاویر تلویزیونی که برای مردم پخش می‌شود، اشتباهات تأثیرگذار داوران را اصلاح کنند تا تیمی بابت این موضوع لطمه نبیند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، نوید محمدزاده تصویری از همسرش، فرشته حسینی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت. نوید محمدزاده و فرشته حسینی هر دو در سریال مافیایی «جنگل آسفالت» که هر هفته از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود، حضور دارند.

کد خبر 847506 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران نويد محمدزاده

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس