Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی  شورای  سیاستگذاری ائمه جمعه، در متن اطلاعیه این شورا در باره توئیت منتسب به حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری آمده است:  ضمن آرزوی سلامتی برای مردم شریف ایران و عرض ادب و احترام خدمت اصحاب رسانه، چهرههای سیاسی و گرامیانی که در خصوص انعکاس یا تحلیل توئیتی منتسب به رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امام جمعه موقت تهران، با مضمون انتخابات ۱۴۰۰ اهتمام داشته اند، به استحضار می رسانیم  تنها پایگاه های مورد تأییدی که در فضای مجازی به انعکاس دیدگاه و بیانات حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری می پردازند، با نشانی: " ofoghha.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir " در اینستاگرام و در قالب سایت، مشغول فعالیت هستند و در دسترس مخاطبان قرار دارند. بدیهی است که اخبار رسمی و نهادی هم در پایگاه‌های تعریف شده ارائه می شود. 

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری تاکنون در فضای توئیتر هیچگونه فعالیتی نداشته و ندارند و انتساب حساب‌های کاربری، به هر نام و عنوان دیگری، جز آنچه که اطلاع رسانی شد، تکذیب می گردد.

روابط عمومی این شورا در این اطلاعیه یادآور شد:‌فارغ از قصد افرادی که با تصویر و نام رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اند، برای اصلاح این رویه غیراخلاقی، از طریق پلیس فتا، پیگیری قانونی انجام خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اما در مورد محتوایی که به صورت گسترده منتشر شده و بازتاب پیدا کرده است، ضمن تجدید احترام به صاحبان نظرات موافق و مخالف و طعنه زنندگان و سرزنش کنندگان، با افتخار، متن اصلی بخش مرتبط از بیانات ایشان در کنگره(مجازی) سیزدهم اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان تقدیم میگردد : " ... به نظر میرسد انتخابات ۱۴۰۰ زمینه ساز تشکیل دولت جوان حزب اللهی است که تعبیر رهبر عزیز و عالیقدرمان است. جامعه عطش دولت جوان حزب اللهی را دارد. تحقق این آرزو که در آینده انقلاب اسلامی خیلی پیشبرنده است، این انتخابات و این مقطع را دارای سهم و ارزش خاصی کرده است. مراقب کارهای دشمن باشیم که در صدد است یک سری آشوبهای پیش انتخاباتی را طراحی کند و از این منظر مطالعه فتنه ۸۸ ضروری است... " 

روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در این اطلاعیه یادآور شد:  فعالان فهیم سیاسی و رسانه ای را به مطالعه و تحلیل عمیق تر تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در خصوص دولت جوان و حزب اللهی فرا می خوانیم، از این رو که برداشتهای سطحی و اکتفا به ظاهر کلام موجب شد معظم له یک بار دیگر در دیدار مجازی با دانشجویان، به صورت مبسوطتری به این معنا بپردازند و لیکن برخی اصرار دارند نیاز واقعی جامعه به دولتی پای کار، آماده و با نشاط، به عنوان علاج مشکلات و نسخه عبور کشور از راه های دشوار را، از یک مطالبه عمومی و فراگیر، به تراز رقابتهای جناحی تقلیل دهند. ما هم در کنار اقشار مختلف جامعه، به شکل گیری دولت جوان و حزب اللهی، منبعث از رأی و اراده ملت شریف امیدواریم و تحقق این امر را نزدیک و دستیافتنی می دانیم.
 

برچسب‌ها توییتر محمدجواد حاج علی اکبری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اینستاگرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توییتر محمدجواد حاج علی اکبری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اینستاگرام توییتر محمدجواد حاج علی اکبری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اینستاگرام اخبار کنکور شورای سیاستگذاری ائمه جمعه حاج علی اکبری حزب اللهی دولت جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران به این شرح است:

با دریغ و افسوس بسیار، درگذشت دانشجوی سرشار از امید و نشاط دانشگاه تهران و مصداق توانستن جوان ایرانی، زنده‌یاد سید اسماعیل نصراللهی که به حکم تقدیر الهی جامه از این سرای فانی برگرفته و به سرای باقی شتافت، مایه تاثر بسیار شد.

شوق و تلاش علمی مرحوم نصراللهی با وجود معلولیت شدید جسمی و حرکتی، از درون او می‌جوشید. این جوان نخبه وطن که همه‌ ظرفیت وجودی و ذهنی خود را در مسیر درست بکار گرفته و به عنوان یک نخبه علمی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ردیف برترین رقبای خود در گروه علوم انسانی درخشید، مصداقی از اراده‌هایی است که با اعتقاد به «ما می‌توانیم» و با کارِ بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر، روحیه جهادی را معنا می‌کنند.

در پی درگذشت ناگهانی این دانشجوی وارسته در اثر حادثه مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در منزل شخصی، نه تنها دانشجویان دانشگاه تهران بلکه جوان ایرانی مسلمان و جامعه دانشگاهی، در از دست دادن الگویی در دسترس و ممتاز در صبر و تحمل و جهد و امیدواری، به سوگ نشست.

اکنون با استعانت از درگاه حق تعالی برای اعطای درجات عالی به این دانشجوی کوشا، فقدان او را به مادر فداکارش و جامعه دانشگاهی و درگذشت پدر فرهیخته‌شان را به جامعه پزشکی کشور و وابستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ایشان آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.

سید محمد مقیمی
۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6097432

دیگر خبرها

  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی