Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@20:25:21 GMT

پاییزه کتاب ۲۰ میلیاردی شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۹۹۳۷

پاییزه کتاب ۲۰ میلیاردی شد

با رسیدن به آخرین روز از برگزاری پانزدهمین دوره طرح‌های فصلی(پاییزه کتاب۹۹) آمارها نشان می‌دهد که فروش طرح به عدد ۱۹ میلیارد و ۸۱۳ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش مشرق، طرح پاییزه کتاب۹۹، پانزدهمین دوره طرح‌های فصلی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ مجری‌گری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از شنبه ۲۴ آبان‌ماه؛ مصادف با روز کتاب و شروع بیست‌وهشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و در شرایط شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌های کرونایی برای حمایت از کتاب‌فروشی‌ها به‌عنوان آخرین حلقه صنعت نشر آغاز شد و تا ۳۰ آبان‌ماه به‌مدت هفت روز در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس آمارهای ثبت شده در پایگاه پاییزه کتاب ۹۹، در هفتمین روز این طرح (تا صبح شنبه ۱ آذرماه) با مشارکت ۸۴۷ کتاب‌فروشی در سراسر کشور، ۴۵۸ هزار و ۸۳۳ جلد کتاب در قالب طرح فروخته شده‌ که مبلغ کل این کتاب‌ها بیشتر از ۱۹ میلیارد و ۸۱۳ میلیون تومان بوده‌است.
 
آمارهای جزئی‌تر، نشان می‌دهد که استان تهران در هفتمین روز متوالی از برگزاری طرح پاییزه کتاب ۹۹ همچنان به لحاظ میزان فروش و تعداد کتاب‌های فروخته شده، با فروش ۷۰۵۴۸ جلد کتاب با بهای بیش از سه میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان، پیشتاز استان‌های کشور در این طرح بود.
 
در استان تهران، مجموعا ۱۳۳ کتاب‌فروشی در پاییزه ۹۹ مشارکت دارند که ۱۲۱ کتاب‌فروشی در شهر تهران و ۱۲ کتاب‌فروشی از سایر شهرهای استان در طرح فعال‌اند.
 
خراسان رضوی، اصفهان، قم، فارس، گیلان، خوزستان، آذربایجان شرقی، مازندران و مرکزی مقام‌های دوم تا دهم پرفروش‌ترین استان‌ها از نظر تعداد فروش را به خود اختصاص داده‌اند و جایگاه ثابت خود را حفظ کرده‌اند. همچنین در نمودار پرفروش‌ترین استان‌ها به‌لحاظ مبلغ فروش، استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، قم، فارس، کردستان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان و مازندران جایگاه دوم تا دهم را از آن خود کرده‌اند.
 
در آخرین روز از برگزاری طرح، شاهد رقابت قابل توجهی میان استان‌ها به‌لحاظ پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی‌ها بر اساس تعداد کتاب و پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس تعداد کتاب بودیم که با جابه‌جا شدن رتبه‌ها و برهم‌زدن معادلات نموداری همراه بود.
 
دنیای کتاب قم، پاتوق کتاب شهرکرد، کتاب فرازمند رشت، نشر ثالث تهران، پاتوق کتاب شیراز، شهر کتاب مشهد، کتاب آبان مشهد، ماه‌پیشونی تهران، پاتوق کتاب اراک و فروشگاه بوکتاب بندرعباس رتبه‌های یکم تا دهم پرفروش‌ها به‌لحاظ تعداد کتاب‌های فروخته شده را به خود اختصاص داده‌اند.
 
در انتهای جدول پاییزه کتاب، استان‌های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان که تنها با چهار کتاب‌فروشی؛ در طرح پاییزه شرکت کرده‌، کمترین میزان فروش را از آن خود کرده‌اند و استان‌های خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و زنجان در پایین‌ترین رتبه‌های فروش پس از ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان قرار دارند که مشارکت کمی در طرح پاییزه کتاب و سهمی در فروش داشته‌اند.

*ایبنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ مشرق کتاب نمایشگاه کتاب پرفروش ترین پاییزه کتاب کتاب فروشی طرح پاییزه تعداد کتاب استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)

در دنیای امروزی، کسب‌وکارها از روش‌های جدید برای توسعه و فروش بیش‌تر استفاده می‌کنند. بنابراین روش‌های تبلیغاتی نیز نسبت به قدیم تفاوت‌های بسیاری پیدا کرده است.

اگر فروشگاه لباس دارید و می‌خواهید در کسب‌وکار خود پیشرفت کنید، باید با روش‌های تبلیغات نوین آشنا باشید. در دنیای امروزی، بسیاری از تبلیغات‌ها در فضای مجازی انجام می‌شوند. همچنین تبلیغات با پیامک نیز مانند سال‌های گذشته پابرجا است. در ادامه به بهترین تبلیغات برای لباس فروشی می‌پردازیم تا شما بتوانید از این طریق، کسب‌وکار خود را گسترش داده و فروش بیش‌تری داشته باشید.

بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (اصولی ترین‌روش‌ها)

اگر می‌خواهید به عنوان یک فروشگاه لباس مطرح در دنیای مد و پوشاک فعالیت کنید، باید یک استراتژی برای تبلیغات خود در نظر بگیرید. داشتن یک استراتژی تبلیغات مناسب سبب می‌شود که بتوانید با دیگر فروشگاه‌های لباس رقابت کرده و کسب‌وکار خود را به سرعت رشد دهید. در ادامه به بررسی انواع روش‌های تبلیغات لباس فروشی اشاره می‌کنیم تا با استفاده از این روش‌ها بتوانید بیش‌ترین فروش را داشته باشید و درآمد خود را افزایش دهید.

تبلیغات با شاپینو

شاپینو به عنوان یک سایت اختصاصی، بهترین روش تبلیغات برای لباس فروشی میان کاربران و فروشندگان اینستاگرامی بوده و خرید آنلاین را برای مشتریان بسیار راحت می‌کند. در این صورت شما به عنوان یک فروشنده، راحت‌تر می‌توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید؛ زیرا افراد زیادی برای خرید محصولات مورد نظر خود به گوگل مراجعه می‌کنند. در واقع با استفاده از شاپینو نرخ تعامل و فروش کسب‌وکارهای مختلف نظیر پوشاک با رشد زیادی همراه است. شاپینو بستری را فراهم کرده که محصولات پیج اینستاگرامی شما در گوگل نمایش داده شود.

تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها در دنیا شناخته می‌شود که ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. فعالیت بسیار بالای کاربران در اینستاگرام سبب شده است که این اپلیکیشن به عنوان یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌ها برای کسب‌وکارها نیز شناخته شود.

اگر می‌خواهید فروشگاه لباس شما در اینستاگرام دیده شود، می‌توانید تبلیغات خود را در این فضا انجام دهید. برای انجام این کار کافی است به سراغ پیج‌هایی بروید که فالوورهای بالایی داشته و تعامل بالایی با فالورهای خود دارند. توجه داشته باشید که همه پیج‌ها با تعداد فالوور بالا برای دادن تبلیغات در اینستاگرام مناسب نیستند و شما باید به سراغ پیج‌هایی بروید که مخاطبان هدف برای پیج شما داشته باشند. در غیر این صورت تبلیغات موفقیت‌آمیز نبوده و تنها کاربران روح، جذب پیج شما خواهند شد.

تبلیغات در گوگل

در طول روز افراد بسیاری برای یافتن بهترین محصولات و خرید پوشاک به گوگل مراجعه می‌کنند. بنابراین اگر فروشگاه لباس دارید، برای رشد کسب‌وکار خود و فروش محصولات می‌توانید از سرویس تبلیغاتی گوگل استفاده کنید. این سرویس به جذب مشتریان کمک کرده و آن‌ها را به خرید محصول مورد نظر هدایت می‌کند.

تبلیغات با ویدیو

ایجاد تعامل با کاربران و کسب اعتماد آن‌ها در فروش محصولات و تبلیغ کسب‌وکار بسیار اهمیت دارد. استفاده از تبلیغات ویدیویی به ایجاد حس اعتماد در مخاطب و تبدیل کردن او به مشتری بسیار کمک می‌کند. تبلیغات ویدیویی نسبت به تصاویر، کارآمدتر و تعاملی‌تر هستند. بنابراین شما می‌توانید از این روش تبلیغاتی برای افزایش آگاهی از برند، جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری استفاده کنید. البته هزینه تبلیغات ویدیویی به ازای هر نمایش موفق محاسبه می‌شود.

تبلیغات بنری

یکی از بهترین روش‌های تبلیغات برای لباس فروشی، استفاده از تبلیغات بنری است. در واقع با این روش تبلیغات، به شناخت برند و معرفی کمپین خود در سایت‌های پربازدید می‌پردازید. بازدید روزانه از این سایت‌ها و مشاهده تبلیغات بنری شما توسط کاربران کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر نام برند خود را بر سر زبان‌ها بیندازید. شما باید به ازای هر کلیک، هزینه مشخصی بابت تبلیغات بنری بپردازید. بنابراین اگر می‌خواهید کمی بیش‌تر خرج کنید، از بنرهای ثابت برای افزایش آگاهی مخاطبان از برند خود کمک بگیرید.

تبلیغات با ارسال پیامک

تبلیغات پیامکی از گذشته تاکنون یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که بسیاری از کسب‌وکارها از آن استفاده می‌کنند. اگر فروشگاه لباس دارید و می‌خواهید از یک روش موثر برای تبلیغات استفاده کنید، تبلیغات پیامکی یکی از بهترین گزینه‌ها است. این روش تبلیغات یکی از راه‌های ارزان و سریع برای تبلیغات لباس است. شما می‌توانید متنی کوتاه و جذاب را در کم‌ترین زمان به مخاطب خود ارسال کنید. این روش تبلیغات به عنوان بهترین روش برای تبلیغ لباس فروشی به شما اجازه می‌دهد که با شخصی‌سازی پیام‌ها، بتوانید ارتباط عمیق‌تر و تعاملی‌تری با مشتری خود داشته باشید.

تبلیغات ارجاعی

تبلیغات ارجاعی نیز یکی از بهترین روش‌های تبلیغات برای لباس فروشی بوده و از این طریق می‌توانید مشتریان بسیاری را به کسب‌وکار خود جذب کنید. مخاطبان در تبلیغات ارجاعی، خدمات و محصولات شما را به دیگران معرفی کرده و از این طریق آن‌ها را ترغیب می‌کنند که با برند شما آشنا شوند.

در این نوع تبلیغات به جای اینکه سعی کنید منابع مالی خود را برای تبلیغات و دیگر روش‌های تبلیغاتی به کار بگیرید، می‌توانید از طریق مخاطبان فعلی به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید. تبلیغات ارجاعی بسیار دقیق بوده و احتمال تبدیل مخاطب به مشتری در آن بسیار زیاد است. همچنین این روش تبلیغات، هزینه بسیار کمی برای شما دارد و مشتریان شما به مشتریانی وفادار تبدیل خواهند شد.

تبلیغات با کمک اینفلوئنسرها

یکی از جدیدترین روش‌های تبلیغات که بسیاری از برندها در حوزه فروش لباس از آن استفاده می‌کنند، تبلیغات با کمک اینفلوئنسرها است. در این تبلیغ شما از طریق افراد تاثیرگذار می‌توانید به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی پرداخته و برند و محصولات خود را معرفی کنید.

شما می‌توانید اینفلوئنسرها را به فروشگاه خود دعوت کنید یا محصولات خود را برای آن‌ها ارسال کرده و با انجام تبلیغات، مشتریان بسیاری جذب کنید. البته بهتر است حوزه فعالیت این افراد به مد و پوشاک نزدیک باشد تا بتوانید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید. از آنجایی‌که این افراد روی دنبال کننده‌های خود بسیار تاثیرگذار هستند، مشتریان بسیاری جذب فروشگاه لباس شما خواهند شد.

ویژگی‌های بهترین تبلیغات برای لباس فروشی

اگر قصد دارید بهترین تبلیغات برای لباس فروشی خود انجام دهید، باید با ویژگی‌های این تبلیغات آشنا باشید تا روی مخاطبان خود اثر بگذارید. برای داشتن بهترین تبلیغات بیش از هر چیزی باید مخاطبان خود را شناسایی کرده و از نیازها و علایق آن‌ها مطلع باشید. شما باید اهداف خود را از تبلیغات و انتظاراتی که دارید، تعیین کنید. همچنین مشخص کردن بودجه به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین تبلیغات برای لباس فروشی را انتخاب کرده و مخاطبان بسیاری جذب کنید.

از جمله ویژگی‌های یک تبلیغ مناسب برای لباس فروشی می‌توان به استفاده از تصاویر و محتوای جذاب اشاره کرد. استفاده از تصاویر با محتوای جذاب و گیرا سبب جلب توجه مشتریان می‌شود. همچنین برای اینکه بتوانید مخاطبان خود را جذب کنید، باید از پیام های متقاعد کننده استفاده کنید.

با بهترین روش‌های تبلیغات، لباس بیش‌تری بفروشید!

از جمله مهم‌ترین کارها برای داشتن یک فروشگاه لباس موفق، استفاده از بهترین روش تبلیغات برای لباس فروشی است. شما می‌توانید در فضای آنلاین نظیر اینستاگرام و وب سایت‌ها فعالیت داشته باشید و محصولات خود را تبلیغ کنید. بنابراین با توجه به مطالب اشاره شده در این مقاله می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که دارید، بهترین تبلیغات برای لباس فروشی خود انتخاب کرده و کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

کد خبر 749718

دیگر خبرها

  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com