Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:08:44 GMT

اولین وبینار علمی ووشو سلامت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۹۹۵۶

اولین وبینار علمی ووشو سلامت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، نخستین وبینار علمی «ووشو سلامت» به همت کمیته توسعه همگانی فدراسیون با رویکرد گسترش سلامت محور برگزار شد. این وبینار از طریق اسکای روم و همچنین صفحه رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام کمیته توسعه همگانی به طور کامل پوشش داده شد.

ظرفیت این برنامه 150 نفر در نظر گرفته شده بود که این وبینار علمی با تکمیل ظرفیت به صورت رایگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وبینار مطالبی مختفلی در حوزه سلامت از سوی پزشکان متخصص به شرکت کنندگان ارائه شد.

سپیده عباسیان دکترای شیمی گرایش عالی، کیارش ساعتچی عضو هیئت مدیره انجمن علمی طب سوزنی ایران، بیژن نوذری پزشک کل نگر، دکتر امیرهومن کاظمی استاد دانشگاه پکن و نائب رئیس فدراسیون جهانی طب سوزنی، حیدر ایزدی مهر دکترای داروسازی و مربی رسمی فدراسیون ووشو دارنده چهار مدال جهانی تایچی و حسین راشدی متخصص توانبخشی بعد از جراحی ستون فقرات از سخنرانان این وبینار بودند.

انتهای پیام/ 
 

منبع: فارس

کلیدواژه: ووشو ووشو سلامت توسعه همگانی ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد