Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان بسیجی در شهرستان‌های مختلف خراسان جنوبی به مناسبت هفته بسیج، برنامه‌هایی را پیش بینی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان بسیجی در شهرستان‌های مختلف خراسان جنوبی به مناسبت هفته بسیج، برنامه‌هایی را پیش بینی کرده اند.

گفتگوی زنده اینستاگرامی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند با موضوع بازخوانی پیام امام خمینی (ره) و به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست مجازی، علی نجف زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر بیرجند با سجاد صدیقی، مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفتگو می‌کند.

این گفتگوی اینستاگرامی، یکشنبه، ۲ آذر، ساعت ۲۱ از صفحه http://instagram.com/skh_cfu پخش می‌شود و دانشجویان می‌توانند در این گفتگو مشارکت کنند.
دانشجویان بسیجی پردس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان فردوس نیز، تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «نقش و جایگاه بسیج دانشجویی در انجام رسالت‌های معلمی» برگزار می‌کنند.

این تریبون آزاد، دوشنبه، ۳ آذر و به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از طریق لینک https://m.teamlink.co/۸۱۰۵۲۸۶۱۷۹ می‌توانند در آن شرکت کنند.
دفتر بسیج دانشجویی قائنات نیز با همکاری پایگاه‌های بسیج دانشجویی این شهرستان، کارگاه مجازی با عنوان مشکلات و موانع ازدواج جوانان امروز و ارائه راهکار‌های آن، برگزار می‌کند.

این کارگاه دوشبنه، ۳ آذرر برگزار می‌شود و حجت الاسلام زحمتکار در آن به تبیین موضوع کارگاه می‌پردازد. علاقه‌مندان از طریق آدرس http://vc۲.iaubir.ac.ir/q۱۸۹ می‌توانن در آن شرکت کنند.
همچنین از سوی بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی پیروزان فردوس، کرسی آزاداندیشی با موضوع دستاورد‌های بسیج در دوران انقلاب اسلامی را برگزار می‌کند.

در این کرسی که به صورت مجازی برنامه ریزی شده است، فرخنده، مسئول ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان سخنرانی می‌کند.
این نشست دانشجویی سه شنبه، ۴ آذر و از طریق لینک https://pirouzan.onac.ir/?rPi۷eqxX۵dA۰TMR برگزار خواهد شد.

جهادگران بسیجی دانشگاه پیام نور فردوس هم، به مناسبت هفته بسیج، اردوی جهادی بهداشتی در روستا‌های کجه و چاهنو این شهرستان را برگزار می‌کنند.

جهادگران دانشجو قصد دارند اماکن پرتردد را ضدعفونی کنند، درباره کرونا به مردم اطلاعات ارائه دهند و بین آنان ماسک توزیع کنند.
علاقه‌مندان به شرکت در این اردوی جهادی تا چهارم آذر فرصت دارند و عملیات جهادی در ۵ آذر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان جنوبی هفته بسیج اردوی جهادی تریبون آزاد دانشجویی کرسی آزاد اندیشی دانشگاه فرهنگیان بسیج دانشجویی برگزار می شود هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر

دانشجویان و کارکنان فعال دانشگاه سیدنی استرالیا یک اردوگاه همبستگی با مردم غزه راه‌اندازی کردند که شامل تظاهرات دانشجویی، چادر زدن و سخنرانی پیرامون فلسطین در محوطه دانشگاه است.

به گزارش الجزیره، این اردوی دانشجویی با بنر‌های بزرگی حاوی نوشته‌های «فلسطین را آزاد کنید» و «از رودخانه تا دریا» مزین شده بود.

گفته می‌شود این اردو با سخنرانی یک فعال دانشجویی در مورد جنگ غزه آغاز شده و در آن دانشجویان از مدیریت دانشگاه درخواست کردند که هر گونه رابطه با اسرائیل را قطع کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویان از چندین دانشگاه مختلف استرالیا در این اردوگاه حضور داشتند. 

این اردو در حالی در محوطه دانشگاه سیدنی برگزار شده که طی هفته گذشته، در آمریکا نیز اعتراضات دانشجویی پیرامون جنگ غزه افزایش یافته است. در حال حاضر تعدادی اردوگاه در دانشگاه کلمبیا، ییل و نیویورک برقرار است و پلیس برای دستگیری تظاهرکنندگان به محوطه چندین دانشگاه فراخوانده شده است.  خواسته دانشجویان در این تظاهرات برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، پایان دادن به تامین نظامی رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با شرکت‌هایی است که تسلیحات جنگ را تامین می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند