Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان امروز در حاشیه نشست کمیسیون هماهنگی تعزیرات استان با اشاره به افزایش نظارت بر کالاهایی مانند آرد، نان، گوشت قرمز، گوشت مرغ و برنج، اظهار کرد: این نظارت ها از هفته آینده انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در همان محل پرونده تشکیل شده و با حضور قاضی تعزیرات حکومتی، برای متخلف حکم صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه کمبودی در تامین آرد نانوایی‌ها نداریم، به تشدید برخورد با متخلفان در حوزه عرضه آرد خارج از شبکه در محل کارخانه، حوزه حمل و نقل و نانوایی اشاره کرد و گفت: در این خصوص، واحدهای صنفی متخلف پلمب و سهمیه آرد آنها نیز قطع می‌شود.

رسولیان با اعلام خبر خوش به نانوایان، بیان کرد: نانوایانی که نان سالم با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تحویل مردم دهند، سهمیه آنان از آرد یارانه‌ای یا نیمه یارانه‌ای بهبود یافته و متناسب با میزان پخت و مصرف واقعی، به آنها سهمیه تعلق می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه برخورد با گران فروشان، قاطعانه و بدون اغماض خواهد بود، افزود کسانی که فاکتور خرید کالا داشته و در فروش سود قانونی خود را رعایت کنند، کمک نیز خواهد شد.

کد خبر 5076901

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوي نانوایی ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سروان روح الله قنبری افزود: بامداد امروز و در پی برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در فلکه ورودی شهر باشت به سمت چرام، بلافاصله ماموران گشت راهور و انتظامی به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه این حادثه ۴۴ دقیقه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و سرنشین خودرو سواری ۴۰۵ جان باخت. قنبری ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است. وی تصریح کرد: به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم. سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو۴۰۵ با پایه شبکه برق بلافاصله نیروهای اورژانس۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند. محمد امین نیکویی نژاد ابراز کرد: در این حادثه متأسّفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به محل، سرنشینان خودروی پژو ۲ جوان ۲۰ و ۲۲ ساله به علت شدت حادثه در صحنه جان باخته بودند. شهرستان ۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • پرینتر جدید لنوو با چه قیمتی عرضه شد؟
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد