Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@09:40:04 GMT

کاهش قیمت خانه در اطراف تهران

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۰۱۹۵

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت مسکن در شهرهای اطراف تهران به تبعیت از پایتخت مقداری افت کرد. بررسی‌های میدانی نشان می دهد نرخ‌های پیشنهادی در شهرهای جدید پردیس و هشتگرد ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. در شهر پاکدشت نیز معاملات کساد شده و دیگر از نرخ‌های کاذب خبری نیست. در عین حال در هر سه شهر یاد شده حدود نیمی از فروشندگان و حدود ۹۰ درصد خریداران عقب نشینی کرده و تمایلی به انجام معامله ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین لحاظ خرید و فروش راکد شده است.

از سوی دیگر هیجانات سیاسی در برداشت از آینده تاثیر گذاشته و برخی دلالان برای فروش به تکاپو افتادهاند. البته برخی دلالان از ارایه وضعیت واقعی بازار خودداری میکنند و سعی دارند چشم انداز آینده را افزایشی نشان دهند. با این وجود افزایش عرضه مسکن نشان می دهد نگرانی هایی نسبت به کاهش قیمت در افق پیش رو وجود دارد.

یکی از مشاوران املاک در شهر جدید هشتگرد به ایسنا گفت: قیمت واحدهایی که تا دو هفته قبل حدود ۴۰۰ میلیون تومان فروخته می شد به ۳۷۰ میلیون تومان رسیده اما خریدار نیست. البته برخی مالکان هم در این شرایط تمایلی برای فروش ندارند اما تعدادی دیگر برای فروش عجله دارند. وضعیت کلی بازار به نفع خریداران است. از سوی دیگر به دلیل اینکه قیمتها در هشتگرد به اندازه پردیس رشد نداشته، هنوز ظرفیت قیمتی آن تکمیل نشده و نمی توان انتظار افت قیمت بیش از این مقدار را داشت.

از شهر جدید پردیس هم خبر می رسد که نرخهای پیشنهادی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. افت قیمت در برخی واحدهای میلیاردی تا ۱۵۰ میلیون تومان می رسد. چند روز پیش نیز مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید از کاهش ۱۰ درصدی قیمت مسکن در پردیس خبر داد.

در شهر پاکدشت معاملات به حالت تعلیق درآمده است. واسطه های ملکی در پاکدشت می گویند که خریداران انتظار افت قیمت دارند و فروشندگان در انتظار افزایش قیمت هستند. با این حال دیگر از نرخهای کذایی خبری نیست و قیمتها واقعی شده است. در برخی فایلها قیمت تا ۵ درصد کاهش نشان می دهد. به طور کلی بازار مسکن پاکدشت در رکود به سر می برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت مسکن بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قصد خرید خانه در محله جنت‌آباد تهران را دارید این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جنت‌آباد محله‌ای دنج در شمال غرب پایتخت است که در منطقه ۵ شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به حصارک، از جنوب به بلوار آیت الله کاشانی، از غرب به محله‌ی شهران و از شرق به بزرگراه ستاری منتهی می‌شود.

جنت‌آباد محله‌ای آرام با امکانات رفاهی بی‌نظیری است که باعث شده تا خریداران مسکن آن را در لیست گزینه‌های انتخابی خود قرار دهند؛ بنابراین در ادامه به بررسی قیمت خانه‌ها در این محله تهران می‌پردازیم.

خرید یک واحد ۵۵ متری در جنت‌آباد شمالی در حالی که ۱۹ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک اتاق خواب دارد، به چهار میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان احتیاج دارد.

برای خرید یک واحد ۵۵ متری ۷ ساله در جنت‌آباد شمالی به بودجه‌ای حدود ۶ میلیارد تومان نیاز دارید.

واحد دیگری با زیربنای ۸۰ متر، دو خوابه و سنی حدود ۱۷ سال، در روز‌های گذشته، هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک آپارتمان ۹۹ متری ۱۹ ساله در جنت‌آباد جنوبی شوید. همچنین با بودجه ۱۱ میلیارد تومان می‌توانید واحد آپارتمان ۱۰۳ متری دو خوابه با سنی حدود ۱۶ سال را نیز خریداری کنید.

آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۰۰ متر و دو خوابه، در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن می‌گذرد، با مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان معامله می‌شود.

با سرمایه‌ای بیش از ۱۱ میلیارد تومان، می‌توانید واحد آپارتمانی ۴ ساله با زیربنای ۱۱۷ متر را در جنت‌آباد مرکزی بخرید.

واحد دیگری با متراژ ۱۵۰ متر، ۱۱ ساله و دارای سه اتاق خواب به قیمت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر در این محله غربی تهران جدول زیر را بخوانید:

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران