Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند انسجام ملی، روحیه از خودگذشتگی و تعمیق روحیه بسیجی است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید محمد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: حماسه‌آفرینی بسیجیان در سال‌های دفاع مقدس، امروز در حوزه سازندگی و آبادانی کشور تبلور ویژه یافته و باعث شده تا با وجود تحریم‌های گسترده استکبار جهانی، سراسر کشور به یک کارگاه عمرانی تبدیل گردد و عرصه‌ای جدید برای جانفشانی، ایثار و تحقق شعار «ما می‌توانیم» گشوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به خدمات بسیج در حوزه‌های مختلف گفت: بسیج، همواره حضور خود را در ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانده و در رخدادهای مختلفی چون عمران و آبادانی، حضور در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله، محرومیت‌زدایی و مبارزه‌ با کرونا حضور جدی و شایسته‌ای داشته است.

وی بسیج را نتیجه درایت و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب دانست و عنوان کرد: نباید بسیج را در یک نهاد و ارگان خلاصه کرد بلکه بسیج یک اندیشه و تفکر متعالی است که دیروز در میدان دفاع از کیان و مرز و بوم کشور، به جامعه خدمت کرد و امروز نیز در شرایط فعلی، راه‌گشای اساسی بسیاری از مشکلات و سختی‌هاست.

سردار محمد افزود: چنین تفکری توانسته با بن‌­بست­‌شکنی و انحصارشکنی در حوزه‌های گوناگون و کوتاه کردن دست بیگانگان در اجرای پروژه‌­ها، به یک الگوی دینی، انقلابی و جهادی موفق و شناخته‌شده برای دنیا تبدیل شود و بنیان «تمدن نوین اسلامی» را در کشور پایه‌ریزی کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بیان کرد: اگر کشور امروز در زمینه‌ زیرساخت‌های مختلف به حد مطلوب رسیده و در بسیاری از حوزه‌ها همچون تولید بنزین، با احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس، خودکفا شده است به یُمن تفکر و اندیشه بسیجی در عرصه سازندگی است و علت اساسی دشمنی با چنین تفکری، همین استقلال و خودکفایی کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید محمد تفکر بسیجی خودکفایی استقلال قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، خطیب نماز جمعه شهرکرد با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری گفت: به برکت مجاهدت‌های امام باقر (ع) و امام صادق (ع) مکتب تشیع امروز زنده است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به تحریم‌ها علیه کشورمان در سال ۱۳۷۴ افزود: این تحریم‌ها از زمان انقلاب وجود داشت ، اما کشورمان هر روز سربلندتر از گذشته مسیر تعالی را پیمود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد  به موضوع غزه هم اشاره کرد و گفت: غزه در افکار عمومی جامعه بشری زنده است و بشریت امروز به موضوع غزه حساس شده است.
وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد روز صلیب سرخ جهانی و هلال احمر را گرامی داشت.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام به سالروز تأسیس بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ اشاره و از تلاش‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی  قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه