Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@17:10:02 GMT

تکلیف کی‌روش با کلمبیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۰۶۵۱

تکلیف کی‌روش با کلمبیا مشخص شد

یک رسانه کلمبیا خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور مشکلی با پرداخت مطالبات مربی پرتغالی ندارد و اکنون به دنبال پیدا کردن جانشین مناسب برای اوست.

به گزارش مشرق، نشریه «ال تمپو» کلمبیا در جدیدترین خبر در زمینه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی این کشور خبر داد مشکل مالی مانع از برکناری مرد پرتغالی نشده است.

دلیل اصلی اعلام نشدن برکناری کی روش بعد از شکست سنگین 6 بر یک مقابل کلمبیا پیدا کردن جانشین مناسب برایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است فدراسیون کلمبیا با مشکلاتی مالی دست و پنجه نرم می کند اما با کی روش در این زمینه توافق دارد و در صورت قطع همکاری می تواند به صورت اقساطی مطالبات کی روش را پرداخت.

دلیل اصلی عدم صدور حکم اخراج کی روش تنها پیدا کردن جایگزین مناسب است. فدراسیون فوتبال کلمبیا در این زمینه رینالد رویدا که سابقه مربیگری در کلمبیا از سال 2004 تا 2006 را دارد درنظر داشت ولی این موضوع به نتیجه نرسید.

اسم های دیگری برای جانشینی کی روش مطرح است ولی تا زمان انتخاب مربی جدید کی روش نیمکت تیم ملی کلمبیا خواهد ماند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ کارلوس کی روش فدراسیون توافق کلمبیا تیم ملی کلمبیا کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی