Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- ۹۰نفر از فعالان رسانه‌ای قم در نامه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار مقاومت آن‌ها در برابر حاشیه‌سازی‌ها و اعلام نتایج انتخابات قانونی خانه مطبوعات قم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در پی عدم انتشار نتایج دومین انتخابات آنلاین خانه مطبوعات قم پس از سه روز، بیش از 90 خبرنگار، مدیر رسانه و عضو خانه مطبوعات استان قم در نامه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار مقاومت آن‌ها در برابر حاشیه‌سازی‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه با اشاره به عدم اجرای قانون و اساسنامه توسط برخی اعضای سابق هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم به نفع جریان رسانه‌ای خود آمده است: این افراد پس از لغو عضویت نشریاتی که نیمی از شماره‌های مورد انتظار آن طی یک سال گذشته اعلام وصول نشده‌اند اقدام به تحریم انتخابات خانه مطبوعات برای از حد نصاب انداختن این انتخابات نمودند.

‌اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات همدان انتخاب شدنداعضای خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری مشخص شدند+ جدولترکیب هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات یزد معرفی شد

فعالان رسانه‌ای قم در ادامه این نامه با اشاره به تحریم، عدم تمدید زمان انتخابات و همچنین انتشار نامه مجهول یکی از رسانه‌ها تأکید کرده‌اند: علی‌رغم تمدید نشدن زمان رأی‌دهی و جا ماندن تعداد قابل‌توجهی از خبرنگاران، در مدت 3 ساعت زمان برگزاری انتخابات بیش از 50 درصد از اعضای خانه مطبوعات در انتخابات شرکت نمودند و به کاندیداهای واجد شرایط رأی دادند.

خبرنگاران قمی در پایان این نامه با تأکید بر قانون‌شکنی و تصمیمات یک‌نفره مدیر پیشین خانه مطبوعات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته‌اند به رأی اکثریت جامعه رسانه‌ای قم احترام گذاشته و راه ایجاد هرگونه تشکیک در این انتخابات را که موجب پایه‌گذاری بی‌قانونی در فضای مطبوعات استان قم و تنش و اختلافات می‌شود را بگیرند.

انتهای پیام/450/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مطبوعات استان خانه مطبوعات رسانه ای قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به سریال «حشاشین» که با رویکرد سیاسی مغرضانه و تحریف جهان اسلام ساخته شده، گفت: طبیعتاً کشورِ ما که دارای تاریخ غنی و مفاخر جهانی است، مورد طمع کشور‌های دیگر قرار می‌گیرد. کشور‌هایی که چنین سرمایه‌های تاریخی ندارند، مورد طمع قرار نمی‌گیرند. البته توجه کشور‌های مختلف به مفاخر ما اتفاق مثبتی است؛ چراکه منجر به شناساندن آنها می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احمدوند درباره مصادره کردن مفاخر ایرانی از سوی کشور‌های مختلف گفت: مصادره کردن مفاخر ما نامطلوب است، که بخشی از آن از مجاری رسمی پیگیری می‌شود و گاهی شناساندن آنها نیازمند تلاش‌های فرهنگی است. سال گذشته اتفاقات خوبی برای حکیم نظامی شکل گرفت، تا مشخص شود این حکیم به زبان فارسی شعر سروده است. اما آنقدر تعداد مشاهیرمان زیاد است، که باید کار گسترده‌ای برای معرفی آنها صورت گیرد. تمام این فعالیت‌ها هم به عهده یک معاونت یا وزارتخانه نیست. از طرفی، توجه مردم به چنین مفاخری می‌تواند منجر شود مردم قدرشان را بیشتر بدانند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • مصائب یک واردات موسیقایی/ رایزنی با ارشاد اقدام با صمت!
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی