Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@04:12:59 GMT

ابهام در وضعیت حقوقی قره باغ کوهستانی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۰۷۶۵

ابهام در وضعیت حقوقی قره باغ کوهستانی

ابهام در احیای کامل تمامیت ارضی آذربایجان و نارضایتی اپوزیسیون و برخی از تحلیل گران آذری از مفاد توافق نامه صلح، امشب در برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش برنا،  مسکوت ماندن رژیم حقوقی جدید برای قره باغ در توافق نامه صلح روسیه، تاکید «الهام علی اف» بر اعطا نشدن هیچ گونه امتیاز خاص به منطقه قره باغ و اظهارات «ولادیمیر پوتین» درباره لزوم حل وضعیت حقوقی قره باغ در فرآیند آتی صلح از محورهای اصلی برنامه «کمپاس» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان نورانی کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی در استودیوی برنامه به تلاش های فرانسه برای کسب امتیازات ویژه برای ارامنه ساکن قره باغ و امکان شناسایی استقلال قره باغ توسط دولت «جو بایدن» اشاره خواهد کرد.

همچنین الخان شاهین اوغلو دیگر کارشناس «کمپاس» به صورت ارتباط اسکایپی به تحلیل مواضع روسیه در مناقشه قره باغ برای مخاطبان و بینندگان کانال آذری شبکه سحر سخن می گوید.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) شنبه 1 آذر ساعت 20:40 به وقت تهران با اجرای محمدرضا مهرافزا بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

قهرمان نورانی تهیه کننده «میزگرد سیاسی» است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه سحر کانال آذری میزگرد سیاسی معاونت برون مرزی رسانه ملی قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

محمدجواد آذری‌جهرمی، خواستار تجدیدنظر در سیاست‌های ضداینترنت توسط مسئولان دولت سیزدهم شد.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهر‌ها فراهم می‌آورد و حتی در برهه‌ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه‌های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده‌تر بر اینترنت در روز‌های برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است.

کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد.

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید