Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@22:41:28 GMT

بیت کوین باز هم گران شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۰۷۸۸

بیت کوین باز هم گران شد

در معاملات شب گذشته قیمت بیت کوین بیش از 4 درصد رشد کرد و قیمت این ارز مجازی در حال نزدیک شدن به رکوردی است که سه سال پیش به ثبت رساند. ناطقان:  به نقل از رویترز، در معاملات شب گذشته قیمت هر توکن بیت کوین 4.9 درصد رشد کرد و به حدود 18 هزار و 700 دلار رسید.




طی هفته‌ای که گذشت قیمت بیت کوین 19 درصد رشد کرده است که از ژوئن سال 2019 به بعد بیشترین رشد هفتگی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای سال نیز این ارز مجازی 160 درصد رشد قیمت را تجربه کرده است. با توجه به اتفاقات دیروز بیت کوین تنها حدود 1300 دلار با رکورد 200 هزار دلاری که در دسامبر سال 2017 به ثبت رسانده بود، فاصله دارد.

الکس ماشینزکینگ، کارشناس موسسه سلسیوس نت‌ورک که در زمینه ارزهای مجازی فعالیت می‌کند، می‌گوید: امروز بیت کوین به جایی رسیده که موسسات سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و شرکت‌های خانوادگی به طور کاملا قانونی برای دفاع از دارایی‌های خود در قبال کاهش ارزش ارزهای متعارف می‌توانند به خرید و فروش آن بپردازند.

وی ادامه داد:‌ در سال 2017 دلیل اصلی افزایش قیمت بیت کوین هجوم سرمایه گذاران خرد بود.

پس از آ‌نکه در روزهای پایانی سال 2017 قیمت بیت کوین 20 هزار دلار را لمس کرد، به فاصله چند ماه سقوط سنگینی را تجربه کرد.

ماشینزکینگ می‌گوید: به این دلیل که بازیگران بزرگ نظیر شرکت لاین و پی‌پل وارد معاملات بیت کوین شده‌اند، می‌توان انتظار داشت که نسبت به سال 2017، بیت کوین شرایط متعادل‌تری را تجربه کند.

دیگر ارزهای مجازی نظیر اتریوم، که همواره پشت سر بیت کوین حرکت کرده‌اند، رشد کرده و به طور مثال اتریوم 7.2 درصد بالا رفته و به 505.2 دلار رسیده است.
منبع: فارس برچسب ها: بیت کوین ، ناطقان ، گران ، قیمت ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیت کوین ناطقان گران قیمت بازار قیمت بیت کوین درصد رشد سال 2017

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار

به گزارش خبرنگار مهر پیتر برَنت، تریدر حرفه‌ای و باسابقه معتقد است که بیت‌کوین (BTC) ممکن است در زمان رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار، به اوج خود رسیده باشد. با این حال، برَنت گفت، این احتمال وجود دارد که رمزارز مذکور اکنون به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی پایین‌تر سقوط کند. نکته جالب توجه آن است که برَنت معتقد است چنین کاهش قیمتی می‌تواند از دیدگاه بلندمدتی «بهترین گزینه» باشد.

پیتر برَنت، در پُست وبلاگ اخیر خود پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین ممکن است درحال‌حاضر به اوج خود در چرخه صعودی قیمت رسیده باشد.

وی گفت که اعتقاد دارد قیمت BTC به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی به پایین‌ترین سطح قیمت در سال (۲۰۲۱) بازگردد.

برَنت این عقب‌نشینی مورد انتظار قیمت بیت‌کوین را به پدیده‌ای به‌نام «پوسیدگی‌نمایی» (الگوی تاریخی بازده نزولی در چرخه‌های صعودی) نسبت می‌دهد که معتقد است بر این دارایی دیجیتال که به‌تازگی به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار رسیده است، تأثیر خواهد گذاشت.

کد خبر 6092016 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار