Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@18:04:50 GMT

نتایج کنکور دکتری علوم پزشکی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۱۰۲۵

نتایج کنکور دکتری علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مرداد برگزار شد. از تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر داوطلب ثبت نام کننده در آزمون، ۱۳ هزار و ۶۷۳ نفر (حدود ۷۵ درصد) در جلسه آزمون حاضر شدند و ۴ هزار و ۵۶۸ نفر (حدود ۲۵ درصد) غایب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام نتایج اولیه تعداد ۳ هزار و ۳۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته محل شدند که از این تعداد ۳ هزار و ۲۷۱ نفر انتخاب رشته محل خود را انجام دادند.

۱ هزار و ۵۸۷ نفر (۵۹۷ نفر مرد و ۹۹۰ نفر زن) در آزمون پذیرفته شده‌اند.

ظرفیت دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در دوره‌های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد اسلامی یک هزار و ۸۲۰ نفر اعلام شده بود.

نتایج آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1081609 برچسب‌ها سازمان سنجش آموزش کشور داروسازی آزمون علوم پایه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش آموزش کشور داروسازی آزمون علوم پایه علوم پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر محمد مهدی نوروز شمسی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشگی ۱۰ و ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ گفت: از دی ماه سال گذشته مراحل ثبت نام آزمون انجام شده و در چند نوبت نیز تمدید شده است. بر این اساس تا کنون ۵۸ هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه آزمون امسال به صورت کاغذی و حضوری خواهد بود، خاطر نشان کرد: در حدود ۳۴ حوزه در مراکز استان ها برای آزمون در نظر گرفته شده است و تلاش شده تا این حوزه ها از توزیع مناسبی برخوردار باشند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی، سپس به برگزاری آزمون در دو نوبت صبح و عصر اشاره و تصریح کرد: داوطلبان از روز یکشنبه ۶ خرداد تا صبح روز آزمون می توانند برای دریافت کارت خود از طریق سایت اقدام نمایند. همچنین همزمان با دریافت کارت، امکان اصلاح معدل ها نیز در سایت برقرار شده است.

دکتر نوروز شمسی، اعلام نهایی نتایج آزمون را در نیمه دوم شهریور ماه اعلام کرد و افزود: به داوطلبان توصیه می کنم پس از اعلام دریافت کارت آزمون، هر چه سریعتر برای دریافت کارت اقدام کنند و در خصوص محل آزمون نیز دقت لازم را داشته باشند.

وی در پایان از داوطلبان خواست برای حضور در آزمون تاخیر نداشته باشند و یادآور شد: زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان، از اول مهر ۱۴۰۳ خواهد بود.

کد خبر 6099500

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال