Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@04:52:20 GMT

واکنش زیدان به تمدید با راموس؟

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۱۲۱۳

واکنش زیدان به تمدید با راموس؟

زین الدین زیدان ابراز امیدواری کرد قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید تمدید شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد سرخیو راموس با تیم فوتبال رئال مادرید چند ماه دیگر به اتمام خواهد رسید و هنوز توافقی قطعی مبنی بر ماندن او در برنابئو حاصل نشده است. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ویارئال، تمدید قرارداد احتمالی سرخیو راموس را به سود باشگاه دانست و ایراز امیدواری کرد این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زین الدین زیدان درباره تمدید قرارداد سرخیو راموس گفت:

“ما همیشه علاقه داریم سرخیو راموس در ترکیب رئال مادرید حضور داشته باشد و هر چه زودتر امیدواریم قرارداد این بازیکن تمدید شود. این به سود همه است و راموس رهبر تیم محسوب می شود.”

 

برنامه فشرده مسابقات:

“من در مورد سلامتی بازیکنان و همچنین در مورد فوتبال صحبت می کنم و سلامتی بازیکنان مهم است. بحث فقط تمرین نیست و با برنامه فعلی هیچ زمانی برای ریکاوری وجود ندارد. تقویم همینگونه است و باید با این وجود همین بازیکنان برای موفقیت تلاش کنیم. تا پایان فصل کار دشواری پیش روی ما خواهد بود و پیش از این نیز در رابطه با این مسئله صحبت کرده ایم. شرایط در هر دیداری متفاوت است و می دانیم مسابقه دشواری در انتظارمان خواهد بود. نمی توانیم یک دقیقه استراحت کنیم، زیرا حریفان کار را برای مت به شدت دشوار خواهند کرد.”

 

شرایط بازیکنان:

“ادر میلیتائو فقط دو روز قبل تمرین کرده و باید ببینیم شرایط او چگونه پیش می رود. کاسمیرو و ادن هازارد نیز به صورت انفرادی و جدا از گروه تمرین کرده اند و ما باید مانند یک گروه فقط به دیدار بعدی در لالیگا فکر کنیم.”

 

آینده رافائل واران:

“او فروشی نبوده و بخشی از این باشگاه محسوب می شود. رئال مادرید خوش شانس است که وارران را جذب کرده و از نظر من و دیگر ارکان باشگاه او فروشی نخواهد بود.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید زیدان رئال مادرید زیدان سرخیو راموس رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

به نقل از مهر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898614

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس