Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در حمکی فرید نجفی را به عنوان معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت منصوب کرد. گفتنی است فرید نجفی پیش از این نجفی به عنوان معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به فعالیت بوده است.

حکم وی به شرح زیر است:

گفتنی است سعید نمکی وزیر بهداشت با شیروع بحران کرونا مأموریت‌هایی را به رضا ملک‌زاده معاون پیشن تحقیقات وزارت بهداشت داده بود که پس از گذشت چند ماه پاسخی برای آنها دریافت نکرد؛ از همین رو در حکم نجفی به موضوعاتی نظیر عملی شدن علمی، تعیین اولویت‌های پژوهشی، توزیع عادلانه منابع پژوهش و بهر‌گیری از پژوهشگران با بضاعت علمی، و اربتاط مستمر با پژوهشگرات تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت در بخشی از حکم نجفی با گلایه از عدم همکاری معاونت تحقیقات در دوره قبل تاکید کرده است که وی نیز باید توجه ویژه‌ای به دستورالعمل‌های اجرا نشده در دوره قبل داشته باشد.

متن درخواست وزیر بهداشت از معاونت تحقیقات وزارت بهداشت که ضمیمه این حکم بوده به شرح زیر است:

منبع: الف

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند