Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۱۸۰ هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است.

​به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، کلیم الله وثوقی در بازدید از پایانه مرزی افزود:این میزان کالا توسط ۷ هزارو۹۴۴ دستگاه کامیون در ۸ ماه گذشته ازمرز بیله سوار صادر شده که از این تعداد بیش از ۱۷۴ هزار تن کالا توسط ۷ هزارو۶۴۱ دستگاه کامیون ایرانی و۵ هزارو۴۰۰ تن کالا توسط۲۵۷ دستگاه کامیون گرجی و حدود هزارتن توسط کامیون سایر ملیت ها از مرز خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه صادرات کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد کاهش یافته است افزود: محصولات کشاورزی، کاشی،شیشه ،نمک، ،سنگ ساختمانی، پسته، نئوپان، خرما و پلی اتیلن را عمده کالاهای صادر شده ایرانی عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صادرات این میزان کالای ایرانی به کشورهای آذربایجان ،روسیه ،گرجستان و حوزه قفقاز را خاطرنشان کرد وگفت: در مدت یاد شده ۱۲۴ هزارتن کالا توسط ۵هزارو ۳۵۸ دستگاه از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت خروجی شده است..

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل افزایش ۱۸ درصدی ترانزیت خروجی را یادآور شد و تصریح کرد: آب معدنی،برنج،گچ،سنگ های ساختمانی،سیمان،ام دی اف،نئوپان،سیمان،نمک،پروفیل،هیدروکربن ،انواع البسه و بیسکویت عمده ترین کالاهای ترانزیت خروجی شده هستند.

وثوقــی از کاهش ۱۰۰ درصدی تردد مسافر بخاطر شیوع ویروس کرونا از پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده خبر داد و گفت: عملیات گندزدایی و ضدعفونی مرتب سالن های تجاری و محوطه پایانه مرزی بیله سوار جهت مبارزه با ویروس کرونا تا عادی شدن شرایط با قوت درحال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پایانه مرزی بیله سوار پایانه مرزی بیله سوار استان اردبیل کالا توسط حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ عباس غریبی در بازدید از سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان با اشاره به توان متخصصان داخلی اظهار داشت: به همت و تلاش متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران سیستم تله‌متری گوی شناور شماره ۴ پایانه میعانات گازی پارس جنوبی (منطقه کنگان) تعمیر و در سرویس قرار گرفت.

وی با بیان این که وظیفه ۱۰۰ درصد صادرات میعانات گازی تولیدی در منطقه پارس جنوبی بر عهده شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، افزود: باید با بروزرسانی تجهیزات، تعمیر، بازسازی و ایمن سازی فرایند بارگیری و صادرات در مسیر ارتقاء شاخص‌های ایمنی گام برداریم.

غریبی به تلاش شبانه روزی متخصصان در این شرکت اشاره کرد و با تاکید بر اعتماد به تجارب و تخصص کارشناسان داخلی اظهار داشت: متخصصان شرکت پایانه‌ها نفتی ایران با تلاش و همت بالای خود موفق شدند مشکلات سیستم تله‌متری گوی شناور که نقش مهمی در ایمن سازی فرایند بارگیری میعانات گازی به کشتی‌ها دارد را رفع کرده و در سرویس عملیاتی قرار بدهند.

وی با بیان این که هم اکنون این سامانه در مدار قرار گرفته است، افزود: اکنون اطلاعات مربوط به وضعیت شیر‌های کنترلی منتهی به گوی شناور به صورت آنلاین در اتاق کنترل ساحل قابل مشاهده بوده و در صورت بروز مشکل در فرایند بارگیری این سامانه می‌تواند ضمن توقف خودکار بارگیری، از بروز هرگونه حادثه‌ای که منجر به خسارت شود، جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • بحران آب در مغان جدی است
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان