Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازی هفته دوم لیگ برتر بیستم بین پرسپولیس و صنعت نفت آبادان یحیی گل محمدی تیمش را با دو تغییر نسبت به بازی قبل به میدان می فرستد؛ میلاد سرلک به جای کمال کامیابی نیا محروم و سیامک نعمتی به جای بشار رسن ناآماده.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ترکیب این تیم مقابل صنعت نفت آبادان را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۳۰ در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که ترکیب سرخ های پایتخت برای این دیدار به شرح زیر است:

حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، مهدی عبدی و وحید امیری

 پی‌نوشت: ترکیب پرسپولیس در بازی امروز مقابل صنعت نفت آبادان با دو تغییر اجباری نسبت به بازی هفته اول همراه شده است. اول حضور میلاد سرلک به جای کمال کامیابی نیا که با اخراج در بازی قبل از این بازی محروم شد و دوم حضور سیامک نعمتی به جای بشار رسن که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی کشورش هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس و صنعت نفت آبادان ترکیب پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس تهران پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس و صنعت نفت آبادان ترکیب پرسپولیس لیگ برتر لیگ برتر ایران صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

کد خبر 846962 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!