Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در روز‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مرداد برگزار شد. از تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر داوطلب ثبت نام کننده در آزمون، ۱۳ هزار و ۶۷۳ نفر (حدود ۷۵ درصد) در جلسه آزمون حاضر شدند و ۴ هزار و ۵۶۸ نفر (حدود ۲۵ درصد) غایب بودند.

با اعلام نتایج اولیه تعداد ۳ هزار و ۳۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته محل شدند که از این تعداد ۳ هزار و ۲۷۱ نفر انتخاب رشته محل خود را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱ هزار و ۵۸۷ نفر (۵۹۷ نفر مرد و ۹۹۰ نفر زن) در آزمون پذیرفته شده‌اند.

ظرفیت دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در دوره‌های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد اسلامی یک هزار و ۸۲۰ نفر اعلام شده بود.

نتایج آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir قابل مشاهده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نتایج دکتری مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود